• به گزارش رهرو نیوز ، آیت الله محمد حسن اختری رییس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و دبیر کل بنیاد عفاف و حجاب کشور پنج شنبه هشتم شهریور ماه در بیت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان، با وی دیدار و گفتگو کردند.

    آیت الله اختری در بدو ورود به اهواز مورد استقبال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار گرفت و در ادامه با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز پیرامون اجرای جشن های عید سعید غدیر خم به تبادل نظر پرداختند.

    در ادامه آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به برپایی باشکوه جشن های عید سعید غدیر خم و دهه ولایت در استان اظهار کرد: امسال جشن های این عید بزرک و دهه ولایت مولا علی ابن ابیطالب (ع) با شکوهتر و با حضور بیشتر مردم نسبت به سالهای گذشته انجام گرفت.

    امام جمعه اهواز همچنین در ادامه عنوان کرد: کمک های مردمی به ایتام و نهادهای خیریه استان به نسبت سال های گذشته رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ای داشته است.

    در پایان آیت الله اختری ضمن تقدیر از تلاشهای آیت الله موسوی جزایری در برپایی باشکوه جشن های غدیر در استان خوزستان اظهار کرد: این عید باشکوه، عید ولایت علی ابن ابیطالب (ع) است که برای شیعیان از اهمیت ویژه ای برخودار است و این جشن هاباید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

    لازم به ذکر است، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آیت الله اختری را همراهی کردند.

     

    انتهای پیام/*