• غلامرضا شریعتی با اشاره به شاخص اصلی بیمارستان آپادانا اهواز در جهت پیشتاز و ممتاز بودن بخش توریسم درمانی، اظهار داشت: ما از بخش خصوصی بیمارستان های استانی به راحتی می توانیم در زمینه رشد اقتصادی استان ارزآوری داشته باشیم و استان بصره را به عنوان یک بستر مهم برای درمان توریستی ذکر کرد.
    وی با بیان اینکه توریسم درمانی صرفاً نمی تواند باعث رونق استان شود، گفت: ما نمی توانیم بگوییم درمان را انجام داده ایم و در زمینه های دیگر برای گردشگر کم کاری کنیم و در واقع باید شرایط را در همه زمینه ها برای توریسم فراهم کرده و این نیاز به تلاش دیگر دربخش ها و سازمان های دیگر نیز دارد.
    وی در این زمینه به صدور ویزا در فرودگاه برای رفاه حال مسافران اشاره کرد و ادامه داد: خوزستان همچنان نیاز به بازسازی و نوسازی در بخش دولتی دارد.
    شریعتی گفت: مادامی که یک پزشک متخصص وارد عرصه سرمایه گذاری و کارآفرین شود بسیار پسندیده و قابل تکریم است، و وظیفه بخش دولتی را در زمینه ثبات تصمیم گیری و ثبات قوانین سنگین تر می کند.
    فرامرز بهشتی فر رئیس بیمارستان آپادانا در این مراسم گفت: بیمارستان آپادانا در کنار بخش دولتی از زمان قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی به فعالیت می پردازد.
    وی گفت: افتخار می کنیم در شرایط بحران اقتصادی، پروژه توریسم درمانی را در بیمارستان آپادانا اهواز، راه اندازی، آزمایش و سپس افتتاح کردیم.
    بهشتی فر گفت: پرژه اتاق عمل آپادانا اهواز با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع با رعایت بیش از ۹۰ درصد اعتبار سنجی وزارت بهداشت سعی کرده ۷۰ درصد از کاهالاهای ساخت وطن را که دارای استانداردهای بین المللی است به سرانجام برساند.
    وی گفت: این پروژه را آبی نام گذاری کردیم تا نسبت به دیگر اتاق عمل ها که به رنگ سبز است از رنگ آبی که موجب آرامش روانی بیماران می شود استفاده کنیم.

    انتهای پیام/*
    منبع دیدار پرس