• سردار مهدی انصاری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربوده شدن جوان 35 ساله و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
    وی افزود: به سرعت یک تیم ویژه زبده از ماموران پلیس آگاهی این استان با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضر شده و این جوان را آزاد کردند.
    سردار انصاری بیان کرد: طبق اظهارات گروگان 2 روز پیش، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.
    وی عنوان کرد: در چند عملیات جداگانه و با دستگیری 6 گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یک دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.
    فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.
    سردار انصاری ابراز داشت: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف مالی 20 میلیارد ریالی با فرد به گروگان گرفته شده اعلام کردند.
    وی با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی و سالم آزاد شد، افزود: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.
    انتهای پیام/*
    منبع خبرگزاری ایرنا