• به گزارش رهرو نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران،  به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نشست خبری  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با اصحاب رسانه گچساران در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد.

     

    در این نشست سرهنگ سید علی‌اصغر نورایی نسب  اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان  هشت سال جنگ تحمیلی است.

     

    وی  با بیان اینکه یکی از حربه‌های دشمن اسلامی راه انداختن جنگ روانی در بین جامعه است، گفت:  دشمن درصد آن است با راه انداختن جنگ روانی مردم را نسبت به آینده ناامید سازد.

     

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گچساران  افزود: این حربه دشمن است که نشان دهد نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

     

    وی در ادامه با اشاره به نقش اصحاب رسانه عنوان کرد:  اصحاب رسانه می‌تواند در مقابله با جنگ روانی این حربه‌های دشمن را خنثی سازد.

     

    نورایی نسب  با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار در مقابله با جنگ  دشمن است، عنوان کرد:  آگاهی‌بخشی صحیح و دقیق به اقشار مختلف مردم از وظایف اصلی خبرنگاران است و این قشر تلاشگر باید در راستای اهداف نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب فعالیت و گام بردارند.

     

    این مسوول  در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهیدانی که  با خون خود این انقلاب را یاری نمودند و امروز هرچه داریم از دوران دفاع مقدس است را  این هفته را گرامی و یاد و خاطره شهیدان را زنده نگاه خواهیم داشت.

     

    نورایی نسب ادامه داد:  هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم است و ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت باید در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

     

    وی ابراز کرد: امسال  بیش از 30 عنوان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما توانستیم  در این شهرستان برگزار خواهد شد.

     

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: برگزاری رژه های نیروهای انتظامی، نظامی و بسیج در اولین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری  نشست روشنگری،  عطرافشانی گلزار شهدا، برگزار اردوهای جهادی یک روزه و سه روزه، با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زادیی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های جانبازان و شهیدان،  برگزارهای برنامه‌های فرهنگی – مذهبی، گرامی داشت هفته دفاع مقدس در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی، فضا سازی و آذین بندی پایگاه‌های مقاومت و برگزاری همایش پیاده رویی برای عموم مردم از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران است.

     

    نورایی نسب  در ادامه با اشاره به برگزاری  رژه نیروهای  نظامی، انتظامی و بسیج در گچساران خاطرنشان کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح در گچساران با حضور نیروهای مختلف نظامی، انتظامی  و بسیج برگزار می‌شود.

     

    وی ادامه داد: سخنران این مراسم  در گچساران سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

     

    به گزارش فارس، در این نشست مسوول بسیج رسانه گچساران منصوب شد.

     

    انتهای پیام/*