• نویسنده : زهره کریمی
  • رهرو نیوز – زهره کریمی – دراین همایش محوریت های موضوع به کارگیری نیروهای فارغ تحصیل دانشگاه واستفاده از توان دانشجویان در سطوح مختلف جامعه همچنین اشتغال فارغ تحصیلان بررسی شد.

     

    مشاور فرهنگی هنری استاندارخوزستاندر گفت وگو با رهرو نیوز، با اشاره به ظرفیت های بسیار فراوان درحوزه فرهنگ وهنراظهارداشت : نباید نگاه ها تنها معطوف به اشتغال در ادارات و سازمان ها باشد بلکه با استعانت از توان فارغ التحصیلان رشته های حوزه فرهنگ و هنرباید فارغ تحصیلان با برنامه ریزی درست و در نظر گرفتن الویت های استان فعالیتهای خودشان را در این زمینه آغاز کنند.

    رضا کیانی افزود : باید نیروهای توانمند در درون استان حفظ  واز خروج نخبگان و نیروهای کارآمد از استان جلوگیری شود .

    وی ادامه داد : برای تحقق  این  امرباید بخش های خصوصی ، رسانه ها ، سازمان های مردم نهاد  و مدیران دولتی  همه دست به دست دهند تا برنامه ریزی  جدی در این وادی صورت بگیرد .

    کیانی افزود :رسانه‌های  می توانند از فارغ تحصیلان در رشته‌های مختلف بعنوان مشاوردر سیرویس های  مختلف خبری ، ساخت فیلم های مستند ، پروژهای سینمایی و تلویزیونی که نیاز به کارشناسان رشته های مختلف در عرصه‌های فرهنگی هنری  دارند بکار گیری کنند.

     

    مشاور فرهنگی هنری استاندارخوزستان با تاکید برنگاه ویژه برخی از فیلم سازان به درون استان اظهارکرد: هنرمندان باید تلاش کنند تا پروژه های مختلف سینمایی در استان کلید بخورد.

    رضا کیانی گفت : در استان خوزستان ظرفیتهای زیادی برای فرهنگ و هنروجود دارد و این می تواند فرصتی ارزشمند در امر کار آفرینی در این حوزه باشد.

     

    وی در پایان بیان کرد: صحبت هایی  با برخی از نهادها شده است  تا از توان نیروهای فرهنگی و هنری استان استفاده کنند ولزومه این کار ارتباط مستمر دانشجویان علاقمند این حوزه با نهادهای مربوطه می باشد.

     

    انتهای پیام/*