• به گزارش رهرو نیوز به نقل ازایرنا مراسم تشییع پیکرهای مطهر 24 شهید حادثه تروریستی روز شنبه اهواز در حالی آغاز شده است که تیراژه ای از اقوام خوزستانی از جمله عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی ، بهبهانی و دیگر اقوام در آن حضوری انبوه و پرشور دارند.

    آنها آمده اند تا بگویند تروریست و اقدامش با هر قومیت و هر زبانی در هر جای دنیا محکوم است چرا که اقدام تروریست قتل و خون ریزی و کشتار است که با فرهنگ همه اقوام و ادیان در تقابل است.

    امروز جامعه عرب در خوزستان بیش از هر زمان دیگری در این مراسم حضور یافته اند تا ضمن محکوم کردن عمل شنیع تروریستها اعلام کنند که خط قرمزشان جان افراد است و هیچگاه اجازه نخواهند داد تا تروریستها خود را در پشت زبان آنها مخفی کنند.

    اعراب سلحشور و وفادار به نظام که هشت سال دفاع مقدس در برابر تجاوز صدامیان مقاومت کردند و اجازه ندادند تا یک وجب خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد این بار آمده اند تا اعلام کنند که در برابر تروریستها هم خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد تا آنان جان برادران و خواهران ایرانیشان را به مخاطره بیاندازند.

    امروز اعراب خوزستان نیز قربانی تروریست و تروریستها شده اند و شهادت جمعی از اعراب در این حادثه تروریستی و حوادث گذشته گواهی بر این ادعاست.

    به هر حال همه اقوام امروز در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز یکصدا فریاد برآورده اند که تروریست محکوم است و باید ریشه کن شود و آماده اند تا مشتاقانه در مقابل این افراد دنی و پست قرار گیرند.

    خوزستان امروز قربانی تروریستهائی واقع شده است که در آنسوی مرزها توسط دشمنان نظام با دلارهای وهابی و آمریکائی هدایت می شوند. دلارهائی که هدفی جز براندازی ندارد و هیچگاه حامی مردم خوزستان نبوده و نخواهد بود.

    فرزندان خوزستان امروز بالغ تر از هر زمان به این باور رسیده اند که آنهائی که به نام حامی و پشتیبان نسخه جنایت برای مردم استانشان میپیچیند نه تنها دوست و حامی نیستند بلکه دشمن و جنایتکارند و قطعا در مقابلشان خواهند ایستاد.

    امروز فرزندان خوزستان به دست تروریستها به شهادت می رسند تا نیات پلید دشمنان نظام و آنهائی که به نام حمایت از مردم خوزستان دلار هزینه می کنند هر چه بیشتر برای مردم هویدا شود. مردمی که اثبات کرده اند مانند شیشه هر چقدر بیشتر شکسته شوند بیشتر برنده خواهند شد.

    مردم خوزستان از نخستین ساعات بامدادی دوشنبه از مرد و زن و کودک و نوجوان و جوان آمده اند تا با شهدای تروریست تجید میثاق کنند و اعلام کنند که هیچگاه اجازه نخواهند داد که خونشان بر روی زمین بماند.

    خوزستان سرافراز امروز 24 گل پرپر شده خود را بر روی دستان خود تشییع کرده و با حضوری گرم در این مراسم ضمن بدرقه کردن آنان تا درب بهشت ذاعلام کردند که خوزستان مقدس و پاک شده با خون شهدا را حراست خواهند کرد و آن را از لوث وجود اهریمنان و دژخیمان تروریست پاک خواهند کرد.

    این حضور پر شور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریست تنها یک پیام به جهان و دشمنان نظام دارد و آن هم اینکه آمده ایم تا خط قرمز و بطلان بر روی تروریست و خشونت بکشیم و آن را برای همیشه به زباله دان خواهیم ریخت.

     

    انتهای پیام /*