• به گزارش رهرو نیوز به نقل از ایرنا – محمد سبزه‌ زاری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: مطابق پیش بینی ها در دو روز گذشته با کاهش چهار تا پنج درجه ای دمای خوزستان از شدت گرمای استان کاسته شده ولی با این وجود در دو روز آینده دمای خوزستان بین یک تا دو درجه گرم تر شده و مجددا از اوایل هفته آینده به همین میزان کاهش می یابد.
    وی ادامه داد: همچنین به لحاظ افزایش رطوبت هم برای فردا ابتدا در سواحل و جنوب استان و از جمعه تا اواسط هفته بعد برای مناطق مرکزی و شرق استان قدری افزایش رطوبت و شرجی خصوصا برای ساعات صبحگاهی پیش بینی شده است.
    سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده همچنان هوای استان پایدار و بدون بارش و قدری هم با افزایش دما نسبت به نرمال مواجه خواهد شد.
    سبزه واری با اشاره به اینکه دهه آخر مهر طبق خروجی مدل ها با گذر سامانه افزایش ابر و بارش های پراکنده همراه است؛ گفت: بر اساس صحت وقوع 60 درصدی پیش آگاهی ناهنجاری بارشی کشور ، بازندگی استان خوزستان در حد نرمال پیش بینی می شود.
    گفتنی است، امسال مردم خوزستان گرمای بی سابقه ای را تجربه کردند تاجایی که ستاد مدیریت بحران استان چندین نوبت در سطح استان به دلیل گرمای بالای 50 درجه تعطیلی صورت گرفت.

    انتهای پیام /*