• به گزارش رهرو نیوزبه نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باورهای دینی به وجود آورد، گفت: امام خمینی(ره) به دنبال عوض کردن رژیم نبودند بلکه ایشان می‌خواستند گناه و نابرابری، فساد و تبعیض را از بین ببرند.

     

    امام جمعه موقت شهر یاسوج با انتقاد شدید از وضعیت گرانی‌ها، احتکار و مشکلات اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، افزود: باید بپذیریم که ما مردم همراهی نیستیم و همه سر یکدیگر کلاه می‌گذاریم هر چند می‌دانم سخنانم سانسور می‌شود اما می‌گویم هیچ کس احساس مسؤولیت نمی‌کند.

     

    وی ادامه داد: چرا قیمت‌ اجناس در این مغازه به آن مغازه باید تفاوت فاحش باشد و همه به دنبال گرانفروشی هستند.چه کسی باید بر این بازار نظارت کند؟

     

    خطیب موقت جمعه شهر یاسوج در ادامه گفت: حقوق کارمندان کفاف چه چیزی را می‌دهد؟ همه به دنبال این هستند که وضعیت دلار چه می‌شود اما اگر با یکدیگر برخورد درست داشته باشیم می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

     

    موسوی‌اعظم به انصاف مغازه‌داران و فروشندگان قدیمی اشاره کرد و‌ گفت: یادمان می‌آید اگر جنسی می‌خریدند تا ۴ سال بعد به همان قیمت می‌فروختند اما می‌بینیم با مردن آنها باورها هم از بین رفته است.

     

    وی از بی‌تدبیری و بی‌نظارتی‌ها به شدت انتقاد کرد و یادآور شد: کسی بر بازار نظارت نمی‌کند، چرا قیمت‌ها از این مغازه به آن مغازه باید تفاوت داشته باشد؟

     

    امام جمعه موقت شهر یاسوج عنوان کرد: عده‌ای با احتکار و‌ گرانفروشی به مردم فشار می‌آورند.

    وی با بیان اینکه بسیاری از وعده‌هایی که داده شد دروغ بود و گوش شنوایی نیست، گفت: غفلت و بی‌تدبیری هر روز بر فلاکت اقتصادی مردم می‌افزاید‌.

     

    امام جمعه موقت شهر یاسوج به برخی ساخت و پاخت‌ها که موجب ایجاد وضعیت کنونی کشور شده اشاره کرد و افزود: اگر در دوران جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند الان ما باورها را زنده به گور کرده‌ایم.

     

    موسوی‌اعظم به سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، کلاهدوز و همچنین سالروز شهادت شهید هاشمی‌نژاد اشاره کرد و‌ گفت: در برابر این شهدای بزرگ که خون خود را برای اسلام و کشور گذاشتند چه جوابی داریم؟

     

    وی در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز گفت: همه ارزش‌ها به واسطه انجام واجبات و دوری از  گناهان حاصل می‌شود برخی‌ها انچنان در معاصی گیر کرده‌اند که متوجه نیستمد بت چه صحنه‌های هول‌انگیزی در قیامت روبه‌رو می‌شوند.

    انتهای پیام /*