• رهرو نیوز – زهره کریمی :چند سالی است که کشور سوریه درگیر جنگ با نیروهای تکفیری شده و فرزندان پاک و زینبی ایران برای دفاع از حریم حرمین شرفین اهل بیت عصمت و طهارت از جمله حرم حضرت زینب (س) روانه این کشور شدند.

    این اقدام جوانان ستیزه جو از سوی عده ای به چالش کشیده شد که اساساً چرا باید ایران در سوریه و عراق بجنگد؟

    برای پاسخ به این پرسش باید لحظات و حوادث مختلفی از سال های اخیر بخصوص حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز را مرور کنیم تا به ریشه های علت حضور جوانان ایرانی در عراق و سوریه پی ببریم.

    در آخرین روز تابستان سال 97 اهواز شاهد واقعه ای تلخ و دردناک بود؛ حادثه ای که توسط یکی از دست نشانده های آل سعود به نام (الاحوازیه) انجام شد که طی آن چندین نفر از هموطنانمان از جمله غیر نظامیان جان خود را از دست دادند. این اتفاق شاید به بهترین و سلیس ترین زبان گویای چرایی حضور رزمنده های ما در جبهه های سوریه و عراق می باشد.

    آری اگر مدافع حرمی در کار نبود این ارامش و امنیت که در کشورمان هست، نمی بود.

    به خوبی می دانیم از همان لحظات آغازین انقلاب اسلامی، ایالات متحده انواع و اقسام تلاش ها را به خرج داد اما هرچه کرد، از عملیات “پنجه عقاب” یا همان واقعه طبس و شلیک ناو وینسس به هواپیمای مسافربری پرواز 655 گرفته تا حمایت های آشکار این کشور و دیگر ابر قدرت های جهان در طی جنگ تحمیلی، نتوانستند خللی در اراده پولادین نظام و انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

    امروز این رسالت دست به دست به نسل های بعدی انقلاب رسیده است که در هیبت مدافعان حرم به دفاع از کیان میهن عزیزمان و آرمان های انقلاب و اسلامو دفاع از حرمین شرفین اهل بیت عصمت و طهارت  می پردازند و چه بسا اگر جان فشانی و از خود گذشتگی آنها نبود آرامش و امنیتی هم در کار نبود.

    حادثه دیروز اهواز تلنگری بود برای کسانی که مخالف جنگ و دفاع در سوریه هستند تا اگر در خواب هستند هوشیار شوند و ببینند وحشی گری ارتجاع چگونه می تواند امنیت و آرامش ما را هدف قرار دهد.

    دشمنان  نظام و انقلاب اسلامی و جنایتکاران باعث و بانی حادثه رژه نیروهای مسلح  در اهواز بدانند که ملت ایران پاسخ کوبنده ای به این جنایت وحشیانه آنان داده خواهد داد.

    انتهای پیام /*