• نویسنده : زهره کریمی
  •  

    به گزارش خبرنگار رهرو نیوز از شیراز – رییس هیات مدیره ضمن اعلام اینکه امروزه موسسه اعتباری نور به عنوان یکی از موفق ترین موسسات اعتباری توانسته خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه دهد گفت: این موسسه با هدف تکریم و ارج نهادن به وفاداری مشتریان پایند خواهد بود.

    وی با بیان اینکه امروزه این موسسه در بین دیگر موسسات اعتباری جایزه رضایت مندی مشتریان را کسب کرده است افزود:هموراه معتقدیم این موسسه برای ارتقا جایگاه خدمات بانکی شعار حق با مشتری را سرلوحه کار خود قرارداده است و از آنجایی که موسسه اعتباری نور برای مشتریان خود اهمیت قایل است، رضایت آنها در اولویت قرار دارد.

     

    فعالیت۴۵ شعبه  موسسه اعتباری نور در منطقه جنوب

    و در ادامه حمید رضا جهازی مدیر منطقه جنوب موسسه اعتباری نور افزود:ما تلاش داریم تا برای تامین تمامی نیاز های مشتریان خود از هیچ اقدامی فروگذار نکنیم و دراین راستا با متنوع تر کردن خدمات بانکی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله  اینترنت بانک و سایر امکانات به روز شده، دامنه خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش گسترده تر کنیم .

    حمیدرضا جهازی مدیر موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور نیز گفت: موسسه اعتباری نور، چهارمین موسسه‌ ای است که به طور رسمی و با قرار گرفتن در لیست موسسات دارای مجوز بانک مرکزی در کشورمان فعالیت می‌کند.

    وی با یادآوری اینکه امروزه موسسه اعتباری نور با سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت،بازرگانی و تعاون کشور سعی دارد چرخ اقتصادی کشور را به حرکت درآورد افزود:امیدواریم این موسسه بتواند با حمایت بیشتر مشتریان خدمات خود را افزایش دهد.

    جهازی اضافه کرد:اعطای خرده‌ وام به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و مشارکت با کارآفرینانی که به توسعه‌ اقتصادی کشور کمک می‌کنند، پشتیبانی از تاسیس مراکز توان‌بخشی و نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تاسیس درمانگاه، ساخت مدرسه و ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴۰۰۰۰ شغل غیرمستقیم از جمله خدمات موسسه اعتباری نور می باشد.

    جهازی نیز به تعداد شعب این موسسه درمنطقه جنوب اشاره کرد وگفت: این مجموعه هم‌اکنون با فعالیت ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور و ۴۵شعبه در منطقه جنوب فعالیت می‌کند.

    وی یادآور شد:در حال حاضر این موسسه از نظر ارائه ی تسهیلات رتبه ی اول در میان موسسات اعتباری کشور را دارد و در مجموع از میان ۳۵ بانک و موسسه ی اعتباری در جایگاه دوازدهم از نظر تعداد شعب و میزان منابع قرار دارد.

    انتهای پیام /*