• رهرو نیوز : شهلا گشتاسبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما در یاسوج با تسلیت درگذشت بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی سیما و همچنین رئیس فدراسیون هاکی اظهار کرد: ۱۰ مهرماه امسال جلسه‌ای با آقای شفیع داشتیم که هیچ مشکل جسمی در ایشان مشاهده نکردیم و مثل همیشه شاداب و سرحال بودند.

     

    وی گفت: این دیدار پیش از مسابقات استعدادیابی دختران کشور بود که من سرپرست آن مسابقات بودم و با هم خیلی صحبت کردیم چرا که ما میزبان المپیاد مدارس در اول آذرماه هستیم و خوشحال بود که وزارت انتخاب شایسته‌ای داشته است.

     

    گشتاسبی در حالی در این گفت‌وگو به شدت اشک می‌ریخت افزود: وی مسلط نه تنها به رشته ورزشی هاکی بلکه به همه رشته‌های ورزشی بود که با حضور ایشان ما در جهان و آسیا خوش درخشیدیم.

     

    رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مرحوم شفیع همیشه به استان کهگیلویه و بویراحمد لطف داشت و بلافاصله بعد از این که حکم ریاست من برای هیات هاکی استان زده شد حکم سرپرستی من برای تیم ملی هاکی را امضا کرد که در مسابقات علاوه بر این سرپرست فنی هم باشم.

     

    وی با بیان اینکه آقای شفیع به توانمندی‌های ما ایمان داشت و تنها بانوی رئیس هیات هاکی در کشور بودم که از سوی ایشان انتخاب شدم خاطرنشان کرد: همیشه تاکید می‌کرد که شما بانویی قدرتمند هستید.

     

    گشتاسبی با اظهار تاسف از درگذشت بهرام شفیع با بیان اینکه گویی خبر درگذشت نزدیکترین فرد را به من داده‌اند خاطرنشان کرد: دو شب پیش با من تماس گرفت و به خاطر مسابقاتی که برگزار کردیم به من تبریک گفت.

     

    وی با بیان اینکه شفیع دید مثبتی روی هاکی و بازیکنان هاکی استان داشت افزود: هاکی را با حمایت‌های آقای شفیع علاوه بر گچساران در مرکز استان هم راه‌اندازی کردیم و هاکی را در دانشگاه تدریس می‌کنیم و این رشته ورزشی را دانشگاهی کردیم و از این بابت بسیار خوشحال بود.

    رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاطره‌ای از آن مرحوم اظهار کرد: آقای شفیع می‌گفت وقتی پروفایل شما را با این سن و سال که همیشه مشغول ورزش و کوهنوردی و هاکی هستید تماشا می‌کنم انرژی مضاعفی می‌گیرم.

     

    گشتاسبی با تسلیت درگذشت این مجری باسابقه و رئیس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد که برای تشیع و تدفین آن مرحوم به تهران سفر خواهم کرد و بی‌شک جامعه هاکی استان عزادار هستند و به نوعی همه کسانی که ذره‌ای با ورزش آشنایی دارند از این اتفاق ناگوار غمگین هستند و به نوبه خود این ضایعه را به جامعه ورزش کشور از طرف بچه‌های هاکی استان تسلیت می‌گویم.

     

    انتهای پیام/*

     

      • منبع خبر : خبرگزاری فارس