•  

     

     

     

    به گزارش رهرو نیوز ازخوزستان، اسماعیل سرورپور مسئول کتابخانه ارجان منصوریه بهبهان از برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و محرم به نام «طریق کربلا» در محل حوزه بسیج منصوریه بر پا شد خبرداد.

    با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس کتابخانه ارجان منصوریه با اجرای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ، محرم و طرح ریزی عملیات کربلایی 5 وهمچنین طرح نمادین کربلا سعی بر آن داشت تا اهداف کتابخانه را در این نمایشگاه به عموم معرفی کند.

    سرورپور گفت: در این نمایشگاه که طی یک هفته با تلاش تعدادی از اعضای فعال کتابخانه و نیروهای گروه جهادی بسیج برادران و خواهران صورت گرفت کار خود را با محوریت معرفی کتابهای محرم و دفاع مقدس شروع کرد که این نمایشگاه مورد توجه عموم قرار گرفت و در سنین کودک و نوجوان نیز با اجرای مسابقات نقاشی سعی برآن شد که آنها بتوانند با مفهوم محرم و دفاع مقدس آشنا شوند .

    وی ادامه داد: با توجه به استقبال و درخواستهای شفاهی و کتبی عده زیادی از مراجعه کنندگان به این نتیجه رسیدیم که این چنین نمایشگاهایی مارا در رسیدن به اهداف اصلی کتابخانه که همان کمک به توسعه دانش فرهنگی و دینی می باشد نزدیک کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه کتاب «طریق کربلا» کتابخانه عمومی ارجان می توانند از تاریخ 26شهریور ماه تا 10مهرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر به محل کتابخانه واقع در منصوریه مراجعه کنند.

    انتهای پیام /*