•  

     

     

    به گزارش رهرو نیوزبه نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در دهدشت برگزار شد.

     

    رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان استان با حضور 36 کشتی‌گیر از شهرهای یاسوج،گچساران،دهدشت، بهمئی، باشت و لنده در خانه کشتی دهدشت برگزار شد.

     

    در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر در رده‌های مختلف معرفی شدند.

     

    در رده تیمی جوانان،گچساران با 95 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های یاسوج و بهمئی به ترتیب با 90و 60 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

     

    در رده بزرگسالان تیم کشتی یاسوج با 225 امتیاز مقام اول ،لنده با 205 امتیاز مقام دوم و باشت با 35 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

     

    فرشید چمن،محسن سالاری،مسعود فرخنده‌اصل،مجید کریمی،سعید سادات، هاشم نوذری کیا،مهدی چمن،نوید رواق، سید محمد حسینی از یاسوج و مرتضی بوستان از لنده در رده بزرگاسلان خوش درخشیدند.

     

    همچنین در کشتی آزاد جوانان،علی کمائیان‌فر،محمد قاسمی،سجاد سجاد پور از گچساران، میلاد مسلمی و آرمان ابراهیمی از  یاسوج، احمد پرندوار از بهمئی به مقام‌های برتر دست یافتند.

     

     

    مسؤول روابط عمومی هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: به رغم دعوت و نامه‌نگاری مکتوب و تلفنی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه متاسفانه نیروی انتظامی در دو روز برگزاری رقابت‌ها در سالن مسابقات حضور پیدا نکرد.

     

    وی با بیان اینکه در مسابقات رسمی و استانی حضور نیروی انتظامی در سالن مسابقات ضروری است، افزود: اگر خدای ناکرده امنیت مسابقات دچار خدشه می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟

     

    وی همچنین از نبود امکانات و تجهیزات لازم در سالن انتقاد کرد و گفت:با وجود درخواست‌های مکرر و نشست‌های متعدد با مدیران کل ورزش استان در ادوار گذشته و حال، متاسفانه در این دوره هم هیئت برگزاری مسابقات کشتی استان کما فی سابق از نداشتن امکانات اولیه مسابقات اعم از دوربین فیلم برداری ،تابلو دیجیتال و ترازوی دیجیتال رنج می‌برد و به خاطر عدم این امکانات به خصوص دوربین  فیلم‌برداری در برخی موارد مسابقات به چالش کشیده شد.

     

    مسؤول روابط عمومی هئیت کشتی استان از قضاوت داوران،مربیان و همکاری ادارات ورزش و جوانان،شرکت گاز،هلال‌احمر،هیئت کشتی دهدشت در برگزاری رقابت‌ها قدردانی کرد.

     

    انتهای پیام/*