• به گزارش رهرو نیوز : عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج، با اشاره به آغاز هفته بسیج از امروز ۲۹ آبان تا ۵ آذر، اظهار کرد: در این هفته ۱۷۱۹ برنامه توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در نظر گرفته شده است.

     

    وی افزود: برگزاری شب شعر، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، همایش ائمه جمعه و هیئت امنای مساجد، جلسات روشنگری، پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده‌های شهدا و به ویژه شهدای ۳۱ شهریور، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علما، یادواره شهدا و کارگاه سبک زندگی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

     

    معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام ۳۰ گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم و روستایی خوزستان، عنوان کرد: ۱۵۸۵۰ نفر در سال جاری توسط این گروه‌ها ویزیت شده‌اند و ۲ هزار نفر نیز توسط ۴ تیم فوق متخصص ویزیت شدند که این کار خوب از خوزستان آغاز و در کشور فراگیر شد؛ در مدارس نیز ۳۲۷۵ دانش‌آموز توسط ۱۵ تیم ویزیت شدند.

     

    وی با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۶ دهستان محروم خوزستان، افزود: اجرای ۳ پروژه آبرسانی، استقرار ۳۱ امام جماعت و اعطای ۳۰ فقره جهیزیه کامل در این ۶ دهستان انجام شده و احداث ۱۲ مدرسه با همکاری سازمان نوسازی، ۱۵ خانه عالم و تعمیر ۴ مدرسه انجام خواهد شد.

     

    حاجتی با اشاره به آغاز گشت‌های محله‌محور در خوزستان، گفت: این گشت ها از روز پنج شنبه در مراسمی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان آغاز می‌شود تا در ارتقای امنیت محلات به نیروی انتظامی یاری رسانند و دیگر شاهد اتفاقاتی همچون سرقت طلافروشی گتوند نباشیم.

     

    وی با اشاره به طرح همگام با کشاورزی بسیج، اظهار کرد: کمک به افزایش سطح زیرکشت کلزا در شوش و باغملک و اجرای آزمایشی کشت قطره‌ای برنج با توجه به محدودیت‌ منابع آبی از جمله برنامه‌های این طرح است.

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری فارس