• نویسنده : امیر آهن جان
  • اما در جامعه آمریکا رفاه نسبی در سایه بمباران تبلیغاتی رسانه ها غول های ابزاری  سرمایه متکی به شکاف شدید طبقاتی به شهروند این امکان را نمی دهد که بتواند غیر از آغوش جمهوری خواه به آغوش دمکرات پناه دیگری را جستجو نماید که این مسکنی چهارساله نهایت هشت بوده که اساس موجودیت امپریالیسم را خدشه دار نمی کند . انتخابات میان‌دوره ای آمریکا اگرچه نمایشگر حق انتخاب و حق انتخاب شدن بود ، از طرفی دیگر به ترامپ این قلدور متکی بر امپریالیسم  شوک وارد نمود.

    بطوری که او را مجبور به دورغگویی کرد او با کمال وقاحت ادعا کرد یک نبرد بزرگ را رهبری نموده و پیروز گردید است. و از طرفی بیان می کنند که چنانچه دمکراتها بخواهند موی دماغش باشند ، کنگره را سراغ آنها می فرستد ، این گزافه گویی همراه با دورغ برگرفته از تناقض نشانه  استیلاامپریالیسم تجاری انزوا طلب تهاجمی آمریکا در کاهش از توان رقابت در عرصه جهانی بوده که باید گفت اگرچه آستانه شنوایی ترامپ را می آزارد اما دست ترامپ را برای استفاده ابزاری از چند منظوره ای جامعه آمریکا در راه اهداف خود و هم قطارانش بازتر می نماید زیرا مجلس نماینده تحت اکثریت دمکرات قادر به کنترل مستقیم سیاست خارجی او نیست .

    این نشانه خوبی برای ترامپ به حساب نمیاید بطوری که مجبور میگردد علاوه بر دورغگویی به گفته اوباما ریس جمهور سابق آمریکا باید گفت لازم باشد در آینده به خشونت هم رو خواهد آورد ، این شامل همه آنهایی خواهد بود که در مقابل ترامپ خواهان ایستادگی می باشند استثنا معنا ندارد خواه جامعه آمریکا باشد خواه خارج جامعه آمریکا باشد .

    شعار امپریالیسم است « یا با ما یا علیه ما »

     

    انتهای پیام/*