• به گزارش رهرو نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس : نشست خبری استاندار خوزستان با رسانه‌ها بعد از ظهر امروز با حضور بیش از ۴۰ رسانه در سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

     

    این نشست به دلیل تأخیر استاندار خوزستان، ۵۰ دقیقه دیرتر برگزار شد و مدیر روابط عمومی استانداری از خبرنگاران خواست که سوالات خود را مطرح کنند تا استاندار در پایان جلسه پاسخگوی سوالات باشد.

     

    این روش پرسش و پاسخ مورد انتقاد برخی از خبرنگاران واقع شد چرا که معتقد بودند این روش پرسش و پاسخ به نادیده گرفتن برخی از پرسش‌ها ختم می‌شود.

     

    غلامرضا شریعتی در این نشست با اشاره به ارتباط دو طرفه مجموعه دولت در خوزستان با مجمع نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان حق پیگیری وقایع را دارند و ما با هم‌جلسات مشترک‌ برگزار می‌کنیم و به جمع بندی می‌رسیم. آنها به تصمیمات ما احترام می‌گذارند و ما هم سعی می‌کنیم نظرات آنها را بشنویم.

     

    وی افزود: ممکن است نمایندگان اقداماتی داشته باشند که برخلاف میل من باشد که تا همین امروز این موضوعات بوده و مخالفت کردم.

     

    استاندار خوزستان با اشاره به بازنشستگی معاون عمرانی‌اش گفت: برداشت‌های متفاوتی درباره این قانون وجود دارد که قرار است با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان جلسه‌ای برگزار کنیم و به نظر واحد برسیم. البته آقای هاشمی‌زاده از ۲۶ آبان بازنشسته شد و کار را تحویل داد.

     

    وی با اشاره به تجمعات کارگری اخیر در خوزستان و اقدامات دولت برای حل مشکلاتشان بیان کرد: کارگران نباید اجازه دهند که مطالباتشان مورد سوءاستفاده قرار گیرد تا کارها روی روال بیفتد و مشکلاتشان حل شود.

     

    شریعتی با اشاره به مشکلات پیرامون شرکت فولاد اکسین عنوان کرد: من معتقدم که سهام این شرکت باید به فولاد خوزستان‌ واگذار شود اما این کار باید در یک نظام اقتصادی سالم به سرانجام برسد.

     

    به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست برخی از خبرنگاران به انتقاد از استاندار خوزستان پرداختند که حامیان رسانه‌ای خوزستان با فریادهای مکرر نظم جلسه را به هم ریختند.

     

    خبرنگار فارس در پی هیاهوی ایجاد شده از سوی خبرنگاران حامی استاندار، از شریعتی خواست که موضع خود را درباره رفتارهای خارج از ادب این افراد اعلام کند اما استاندار خوزستان با دعوت طرفین به برادری از پاسخ به این سوال طفره رفت.

     

    همچنین استاندار خوزستان پاسخ درستی به سوال خبرنگار فارس درباره عملکرد ضعیف برخی از فرمانداران شهرهای خوزستان و ملاکهای انتصابشان ارائه نداد. شریعتی در این نشست خبر جدیدی از اقدامات دولت در استان ارائه نداد و حتی از پاسخ‌های دقیق به خبرنگاران خودداری کرد تا این نشست پس از هیاهوی ایجاد شده توسط حامیان دولت و عدم پاسخگویی مناسب به خبرنگاران به پایان برسد.

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری فارس