• نویسنده : سردبیر
  • رهرو نیوز : یکی از نکات قابل تاملی که مدیریت ورزش و جوانان استان خوزستان را بصورت مستقیم زیر سوال میبرد برگزاری دوبار ثبت نام برای انتخابات مجمع این هیئت وبه هم خوردن آن می باشد و دلیل به هم خوردن زمان برگزاری را می توان عدم سکونت یکی از کاندیداها در استان خوزستان نام برد. که تاکنون سه بار از طریق حراست ، مدیرکل وامور مجامع ورزش و جوانان استان  رد صلاحیت شده است .

    وهر بار با حمایت و پشتیبانی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی میز و برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان مجددا” وارد میدان انتخاباتی شده و برگزاری انتخابات مجمع را با اخلال همراه ساخته است.

    اکنون که برای بار چندم تاریخ انتخابات مجمع توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در تاریخ ۲۰ آبان ماه به فدراسیون تنیس روی میز اعلام شده و تمامی شرایط برگزاری انتخابات محیا می باشد مجددا” مدیر ورزش و جوانان استان تصمیم عجیبی گرفته وصلاحیت کاندیدی که چند بار رد صلاحیت شده را تایید و اجازه حضور در انتخابات را داده است .

    که این سوال در بین اهالی ورزش مطرح می گردد که اگر صلاحیت ایشان جهت انتخابات هیئت استان تایید می باشد پس چرا این همه مدت تعلل در برگزاری انتخابات رخ داده است و این همه بلاتکلیفی چه سود ومنفعتی برای جامعه تنیس رو میز در پی داشته است.

     

    انتهای پیام/*