• به گزارش رهرو نیوزو به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، آیین افتتاح نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» با  بیش از ۵ هزار عنوان با حضور محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، سعید رضوانی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حجت الاسلام طباطبایی، مدیرکل حوزه هنری خوزستان در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد.

    در حاشیه این نمایشگاه مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ۱۴ نمایشگاه فروش کتاب و محصولات فرهنگی در سطح استان به مناسبت بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است که هدف از برگزاری این نمایشگاه ها دسترسی  آسان مردم به کتاب است.

    وی گفت: در این نمایشگاه  بیش از ۱۰هزار عنوان کتاب و دایرالمعارف با موضوعات عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی عرضه شده است.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان تصریح کرد:  نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» از نظر محتوایی و موضوعی نگاه ویژه ای به جایگاه کودک و نوجوان دارد و خانواده ها می توانند با حضور کودکان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

    نمایشگاه بزرگ کتاب «حال خوش خواندن» که در آستانه ۱۹آبان و به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین ودوره کتاب و کتابخوانی و کتابدار برگزار شد و همه روزه  تا ۳۰ آبان ماه از ساعت ۸ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است.

     

    انتهای پیام/*