• نویسنده : سردبیر
  • به گزارش رهرو نیوز  و به نقل ازروابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دومین دوره آموزشی و تمرین ستادی فرماندهی صحنه حادثه که توسط این سازمان و با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شده بود، با حضور معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور، مدیر عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و اروند، مدیر پدافند غیرعامل استان خوزستان، اساتید دوره و تیمهای شرکت کننده ای در این دوره خاتمه یافت.

    در مراسم اختتامیه این دوره، مشاور ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: تمام تلاش ما ایجاد فضایی برای یادگیری جمعی در حوزه های مختلف است و موفقیت ما زمانی حاصل میشود که به یک توانایی جمعی نائل شویم.

    دکتر جدی در ادامه این کارگاهها را مقدمه ای بر ایجاد شبکه های تخصصی عنوان کرد و افزود: به شبکه سازی اعتقاد داشته باشید که این کار میتواند ظرفیتهای بسیار زیادی را با هم هماهنگ کرده و در مسیر مناسب قرار دهد.

    وی شبکه فرماندهی حادثه، شبکه لجستیک، شبکه طرح ریزی و شبکه عملیات را از جمله شبکه های لازم برای مدیریت بحران عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که به کشف سامانه مناسب فرماندهی خاص این منطقه دست یابیم و کارایی و چگونگی عملکرد این سامانه را در شرایط بحران شناسایی کنیم.

    این دوره با معرفی تیم شرکت پتروشیمی کارون، به عنوان تیم برتر به پایان رسید.

    انتهای پیام/*