• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش رهرو نیوز و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، این جشنواره به همت معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری با هدف با هدف فرهنگ سازی و تأمین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای صنعت دریایی کشور به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هر ساله در بخش های مختلفی برگزار می شود.

    طی این دوره از جشنواره، سینا جلیلیان و مهرشاد نیک باقری از دانش آموزان مجتمع آموزشی این اداره کل با شرکت در بخش اختراعات دانش آموزی مقطع ابتدایی که یکی از مهمترین اهداف جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، ترویج اهمیت دریا و جلب نظر نوجوانان مستعد کشور به مطالعه و ادامه مسیر در جهت دریا می باشد، موفق به کسب رتبه نخست در این بخش شدند.

    در بخش دانش آموزی جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، مسابقه خانواده، آثار دانش آموزی (نقاشی، ماکت، داستان، شعر و …)، شناورهای کنترلی و زیر سطحی قرار گرفته است که در بخش نقاشی دوره ابتدایی آن، امیر لیاقت نیز موفق به کسب رتبه اول شد.

    گفتنی است: این سه دانش آموز کوشا عضو مرکز فناوری ها و اختراعات دانش آموزی مجتمع آموزشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان هستند که در آن به فعالیت های علمی و تحقیقاتی می پردازند.

     

    انتهای پیام/*