• دکتر نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در جلسه تنظیم بازار استان خوزستان با اشاره به مدیریت حمل ونقل و نقش آن در تنظیم بازار استان اظهار کرد : نباید منافع یک جامعه کوچک بر منافع کل غالب باشد .

    به گزارش رهرونیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : دکتر نظری رییس این سازمان در بیستمین جلسه تنظیم بازار استان با بیان این مطلب گفت : انتظار ما از حمل و نقل و پایانه ها این است که مسئله حمل و نقل را با دقت و حساسیت بیشتری رصد کند و همچنین دیدگاه انجمن صنفی در بحث حمل و نقل یک نگاه عام المنفعه باشد . دکتر نظری افزود : انتظار داریم مدیریت حمل و نقل خصوصا در بخش بندری که بیشترین حجم واردات و ترخیص کالای اساسی و مورد نیاز در آن صورت با حساسیت و نظارت بیشتری پیگیری شود تا در این خصوص خللی در تنظیم بازار استان به وجود نیاید .

    وی با ابراز خرسندی از اوضاع کنونی بازار استان تصریح کرد : ما در بحث کنترل و تنظیم بازار می بایست به دو مقوله توجه کنیم یکی اینکه در شرایط کمبود ،از کنترل و نظارت به عنوان اهرمی برای خروج از شرایط حساس استفاده کنیم و مقوله دوم اینکه بحث پایش بازار به عنوان راهکاری برای پیشگیری از ورود به اوضاع نابسامان بازار استفاده شود که می طلبد دستگاههای مرتبط به صورت مستمر و جدی این مقوله را پیگیری نمایند .

    دکتر نظری افزود : نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که مقوله بازار یک مقوله فرابخشی است یعنی کنترل و تنظیم بازار فقط در حیطه وظایف و اختیارات سازمان صنعت ، معدن و تجارت و یا مدیرکل هماهنگی استانداری نیست و دستگاههای دیگر هم در این مقوله دخیل می باشند که در این خصوص اگر یکی از عوامل موثر وظایف خود را به درستی انجام ندهد دیگر حوزه های کاری نیز دچار مشکل خواهد شد .

    رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در ادامه خواستار همکاری و مساعدت فرمانداران شهرستانها به منظور تامین نیروی مورد نیاز نظارت و بازرسی و همچنین تامین خوردو به منظور کنترل بیشتر بازار در شهرستانها شد