• نویسنده : بهنام رئیس قنواتی
  • به گزارش خبرنگار رهرو نیوزدر رئیس اداره توزیع برق شهرستان امیدیه در این خصوص اظهار داشت : در راستای خصوص توانمندسازی و جذب آمادگی و آگاه سازی حداکثری کارکنان این شرکت بویژه نیروهای عملیاتی، ایمنی و سیمبانان، دوره آموزشی و آزمون تئوری و عملی ویژه کارکنان ایمنی در این شرکت با موفقیت برگزار شد.

    مهندس سهیل مطوریان پور در ادامه افزود:در این دوره و آزمون که توسط کارشناسان مجرب  و متخصصین متخصصین شرکت توزیع برق منطقه ای استان برگزار گردید، کارکنان این اداره ضمن حضور در کارگاه آموزشی، آزمون کتبی و عملی خود را در بهترین شکل به پایان  رسانده و  رضایتمندی کارشناسان را بهراه داشت.

    وی در پایان بیان داشت : مهمترین هدف ما در کنار خدمت رسانی به شهروندان عزیز، توجه به آمادگی و ارتقاء سطح کیفی و کمی دانش کارکنان در سایر سطوح بوده، زیرا که این امر موجب رسیدن حداکثری به سایر اهدافمان خواهد شد،و جای دارد از مسئولین شرکت برق منطقه ای استان و دیگر مدیران محلی و استانی که در تمامی لحظات مارا حمایت نموده، تقدیم و تشکر نمایم .

    در ادامه مسئول واحد ایمنی (HSE) اداره توزیع برق شهرستان امیدیه بیان داشت: در این دوره آموزشی و آزمون، بیش از ۲۶ نفر از کارکنان و سیمبانان این اداره حضور داشته که توانستند با موفقیت این مرحله را به پایان برسانند.

    مهندس عبدالخدر افضلی در پایان افزود:جای دارد از حمایتها و زحمات مهندس گندم چین مدیر  ایمنی و کارشناسان

    مهندس کاظمی و مهندس خلفی و  دیگر مدیران شرکت توزیع برق استان خوزستان که همواره مشوّق ما در این خصوص بوده اند تقدیر و تشکر بعمل آورم.

    انتهای پیام/*