• رهرو نیوز: معاون وزیر جهادکشاورزی در تشریح این راهبرد مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: درحال حاضر ، این برنامه در ۹ استان مستعد کشور شامل ؛

    ۱- استان اصفهان ؛ محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان/ تیران/ فلاورجان

    ۲- استان کرمان ؛ محصول ذرت علوفه ای

    ۳- استان خراسان رضوی ؛ محصول زعفران با برند تروکا

    ۳- استان مازندران ؛ محصول برنج تروکا

    ۴- استان یزد ؛ انواع حبوبات تروکا

    ۵- استان مرکزی ؛ آب آشامیدنی با برند تروکا

    ۶- استان گیلان ؛ محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم

    ۷- استان قم ؛ محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران

    ۸- استان مرکزی ؛ محصول حبوبات با برند انقلاب

    ۹- استان زنجان ؛ محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد.

    خاطرنشان می‌سازد محصولات کشاورزی از طریق برندهای فوق در سطح فروشگاههای شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد. همچنین برند «بتکا» (بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران) نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونی‌ها صادر میگردد به ثبت رسیده است. «بتکا» در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، ۱۰ درصد بازار ملی را هدف گذاری نموده است.

    گفتنی است : محصولات دارای برند ، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول ، شرایط نگهداری و دمای سردخانه ای مخصوص آنها از دیگر کالاها متمایز شده ، بدیهی است که در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد.

    انتهای پیام/*