• به گزارش رهرونیوز- «نشست تخصصی تبیین و بررسی طرح جامع جمع آوری گاز های همراه در مناطق نفت‌خیز جنوب» در روز نخست و «نشست تخصصی تشریح و تبیین بومی سازی و ساخت داخل تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی مناطق نفت خیز جنوب» در روز دوم نمایشگاه از ساعت ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ برگزار می شود.

     

    در روز سوم نمایشگاه نیز دو سیمنار تخصصی با عنوان «تشریح طرح جامع توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت‌خیز جنوب و تبیین نقش شرکت‌های داخلی در این طرح با رویکرد توسعه صنایع کوچک و اشتغال‌زا» و «تشریح پژوهش‌های مرتبط با ساخت داخل و تأثیر فناوری در تولید کالاهای مورد نیاز صنعت نفت و نقش مناطق نفت‌خیز جنوب در توسعه و بومی سازی» از ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۲ برگزار می شود.

     

    همچنین شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)  با توجه به اهمیت مسائل مربوط به راه اندازی و راهبری صنایع نفت درحوزه های بالادستی و پایین دستی در ایام نمایشگاه، «نشست تخصصی برون سپاری خدمات راه اندازی و بهره برداری در صنعت نفت» به همراه پنج کارگاه آموزشی برگزار می کند.

     

    عناوین کارگاه های تخصصی نیز شامل: «استانداردهای بین المللی راه اندازی در صنعت نفت» ، «راهبری HSE» ، «معرفی بزرگترین پالا یشگاه میعانات گازی و نقش اُیکو در تولید بنزین یورو ۵» ، «سیستم مدیریت یکپارچه دارایی های فیزیکی» و «Troubleshooting عملیاتی در میادین نفتی» است.

     

    دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از اول تا چهارم آذرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر است.

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری مهر