• رهرو نیوز : از روز گذشته تماس های مکرر مردمی با دفتر پایگاه خبری و گلایه شدید از قطعی آب اهواز شدت گرفته است.

    شهروندان این گلایه را از مسئولان آبفا دارند که چرا زمان قطعی آب اعلام نمی شود، مردم اهواز در رنج بی آبی بسر می برند و کسی پاسخگو نیست!

    یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید: باور کنید ذله شدیم از این بی آبی، خواهشن مسئولان فقط شعار ندهند کمی هم عمل کنند مگر تعمیر یک کانال پای پل چند روز طول می کشد که همچنان باید منتظر تعمیر آن باشیم.

    کاظم احمدی گفت: زمانی که مدیریت ضعیف و تلاش مضاعف نباشد این مسائل هم امری طبیعی جلوه می کند.

    این شهروند اهوازی می گوید: باور کنید قبلا آب خوب بوده و آنچنان قطعی نداشتیم اما نمی دانم چه شده که نزدیک سه ماه است که هر روز آب اهواز یا قطع است یا با افت فشار مواجه ایم.

    وی افزود: در این شرایط اقتصادی بنده توانایی خرید محزن را ندارم و مانده ام که با این بی آبی چه کنم.

    این شهروند اهوازی از مسئولان آبفا خواست : چاره ای برای قشر مستضعف که توانایی خرید مخزن آب ندارند بیاندیشند.

    رضایی یکی دیگر از شهروندان اهوازی هم در این زمینه گفت: بنده دارای سه فرزند محصل هستم  و شما تصور کنید در یک آپارتمان ۷۰ متری اونهم بدون آب چه مشکلاتی گریبانگیر ما شده است.

    وی همچنین از زحمات کارکنان و مدیران آبفا قدرانی کرد و گفت امیدوارم متولیان و مسئولان آب اهواز مشکل قطعی آب را به زودی حل کنند.

    همچنین باید اذعان کرد که  استان خوزستان روزهای بسیار سختی را در کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکنون به خود دیده است و در این برهه زمانی با مشکلات بسیاری همچون جنگ و سایر بحران های کنونی دست و پنجه نرم می کند که مشکلات قطعی آب نیز برآن اضافه شده است.

    البته حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در جلسه ای عنوان کرده است که به طور حتم هماهنگی مسئولان در این چنین مواقعی از بروز بحران ها جلوگیری می کنند و مسئله قطعی آب در مناطقی از شهر اهواز تا چند ماه آینده مرتفع خواهد شد.

    وی گفت : در همین راستا کانال شکسته شده غدیر در حال بازسازی است و این عملیات در این زمان و به دلیل بارندگی های این چند روز  اخیر تسریع خواهد یافت.

     

    در پایان امیدواریم مشکل آب اهواز با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی هرچه سریعتر مرتفع شود.

     

    انتهای پیام/*

     

     

     

      • منبع خبر : پایگاه خبری قلم ماندگار