• رهرو نیوز : بابک مختاری  با اشاره به اینکه افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش ساعت ۱۶  ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان از شنبه (۱۰ آذرماه) تا سه‌شنبه (۱۳ آذرماه) با حضور ۱۹ دستگاه اجرایی و دانشگاه و ۲۶ شرکت فناور در بخش فن بازار در سالن امام رضا (ع) در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

     

    وی ادامه داد: شرکت‌های تابعه وزارت نیرو و وزارت نفت به دلیل بخشنامه‌هایی که به آن‌ها ابلاغ شده است، در نمایشگاه حضور ندارند اما تمام دانشگاه‌های استان در این نمایشگاه حضور دارند. البته تعداد شرکت‌های فناور نسبت به گذشته بیشتر شده است.

     

    وی افزود: نمایشگاه امسال از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. در این نمایشگاه دستگاه‌ها و شرکت‌های فناور آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارند. همچنین از چند محصول و دستاورد ویژه فناورانه، در نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

     

    رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری یک رویداد گفت‌وگو محور با موضوع نوآوری و برگزاری یک رویداد سخنرانی محور با موضوع کارآفرینی در نمایشگاه به عنوان برنامه‌های جانبی برگزار خواهند شد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با برنامه‌هایی از قبیل آموزش نجوم برای کودکان و قصه‌گویی، برای اولین بار در نمایشگاه هفته پژوهش حضور فعال خواهد داشت.

     

    مختاری ادامه داد: در نمایشگاه امسال یک غرفه برای رسانه‌ها و یک غرفه نیز برای آموزش رباتیک در نظر گرفته خواهد شد. هدف ما این است که هفته پژوهش، خانواده‌محور باشد و همه اعضای خانواده بتوانند از برنامه‌های این هفته استفاده کنند.

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا