• به گزارش رهرو نیوز و به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری خوزستان،حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی»گفت: یکی از برنامه هایی که به همت حوزه هنری استان به مناسبت شب چله و یلدا برگزار شد، جشن ادبی و هنری ویژه یلدا با عنوان «یلدوانه» است که با حضور پرشور هنرمندان و علاقه مندان در کتابخانه علوم ایران اجرا شد.

     

    رئیس حوزه هنری خوزستان، افزود: این برنامه با همکاری هنرمندان واحد آفرینش های ادبی ونمایش حوزه هنری خوزستان صورت گرفت و برنامه هایی از جمله شعرخوانی، موسیقی، شاهنامه خوانی، استندآپ کمدی و … برگزار شد.

     

    وی با اشاره به اینکه در این مراسم همچنین دکتر طهماسبی در خصوص فلسفه شب یلدا سخنانی ایراد کرد، ادامه داد: در این برنامه از عوامل فیلم سینمایی «اسکی باز» دعوت شد که تعدادی از آنها در این مراسم حضور یافتند.

     

    وی اضافه کرد: فیلم «اسکی باز» یکی از فیلم های فاخر با گویش بختیاری است که با موضوع فرهنگ قوم بختیاری و لر ساخته شده و المان های خوبی در حوزه گردشگری، ورزش اسکی، محیط زیست و گزاره های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

     

    حجت الاسلام طباطبایی، تصریح کرد: این فیلم در جشنواره بین المللی جوایز بسیاری را کسب کرده که امیدواریم خانواده ها از این فیلم و هنرمندان آن حمایت کنند.

     

    گفتنی است: این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی رئیس حوزه هنری استان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، غلامشاه قنبری پیشکسوت موسیقی محلی، رضا کیانی مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان و بازیگران و عوامل فیلم تحسین شده «اسکی باز» و اساتید دانشگاه و شاعران و هنرمندان برگزار شد.

     

     

    انتهای پیام/*