• رهرو نیوز: در این نشست دوستانه که بیش از شش ساعت به طول انجامید مدیران مختلف ستادی به همراه کارکنان مربوطه به شکل جداگانه با مدیرعامل دیدار و گفتگو داشتند که ضمن معرفی کارکنان آن مجموعه  به ایراد فعالیت های واحد، بیان مشکلات و تبیین نظرات و دیدگاه­های خود پرداختند.

    مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ابتدای این دیدار با ذکرسوابق کاری و تحصیلی خود، اظهار داشت: مبنای تحقق اهداف شرکت باید بر اساس تعامل سازنده و تقویت روابط دوستانه فی ما بین مدیران و کارکنان باشد.

    ایشان ضمن تأکید بر ایجاد انگیزه و روحیه ی تلاش در بین کارکنان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازمانی به عنوان یک اصل سازنده در صنعت نفت بسیار بالا بوده و با توجه به این مهم، انتظار می رود با شناخت، آگاهی و پیگیری مداوم وظایف محوله در چارچوب یک خانواده ی کاری بتوانیم در جهت نیل به نتایج مطلوب و موثر، با شتاب مضاعف تری گام برداریم.

    مهندس پورهنگ در ادامه گفت: استمرار و رفع موانع تولید وابسته به نیروی انسانی تندرست و با نشاط است که رکن اصلی هر سازمان را شامل می شود. لذا توجه به نیروی انسانی به عنوان کارکنانی فعال و پویا، قطعا منجر به ایجاد شرکتی پویا، خلاق و موفق خواهد بود.

    ایشان تصریح کرد: استقرار کامل هر شرکت، کاری پر چالش است که در این راستا در شرکت نفت و گاز اروندان اقدامات بسیار بزرگ و قابل توجهی انجام شده است. لکن این امر هنوز پایان نیافته و ایجاب می نماید با تلاش بیشتر بتوانیم خود را برای تحویل مسئولیت های بزرگ، توسعه ی میادین جدید برنامه ریزی شده و حرکت به سمت استقرار کامل شرکت آماده سازیم که این مهم، خود بخش قابل اهمیتی از کارها و پیگیری های پیش روی ما محسوب می شود.

    بر اساس این گزارش، در این نشست مدیریت های منابع انسانی، مهندسی و ساختمان، امور حقوقی و قراردادها، خدمات پشتیبانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، امور مالی، روابط عمومی، HSE و حراست حضور داشتند.

     

    انتهای پیام/*