• نویسنده : بهنام رئیس قنواتی
  • به گزارش خبرنگاررهرو نیوز: در ابتدای مراسم مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان امیدیه و دبیر برگزاری مراسم اظهار داشت:یکی از عوامل مهم ایجاد شادی و طراوت در میان جامعه، ورزش بویژه در بُعد قهرمانی میباشد.

    وی افزود:در همین راستا، توجه به قهرمانان و ارتقاء سطح کیفی و روحی آنان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و یکی از راههای آن برگزاری چنین مراسماتی در تجلیل از ارزشهای قهرمانی و پهلوانی ورزشکاران برتر و همچنین هیئت های ورزشی که نسبت به پرورش ورزشکاران قهرمان و مهمتر از آن اخلاق مدار تلاش نموده اند ،میباشد.

     

    امیر فدعمی بیان داشت: از دیگر برنامه های بسیج ورزشکاران امیدیه، توجه به پیشکسوتان و خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج ورزش همگانی و کانون هواداران تیم های ورزشی در زمینه فرهنگ سازی میادین ورزشی میباشد.

     

    در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه امیدیه گفت:  ورزش همواره مورد سفارش در میان سایر ادیان و بزرگان جامعه بوده، زیرا که این امر موجب تندرستی افراد جامعه و در نهایت ارتقاء سطح روحی و روانی خواهد شد.

    سرگرد پاسدار کوهستانی در ادامه بیان داشت  : در بُعد ورزش قهرمانی ،تفاوت ما با سایر کشورها در بحث قهرمانی درکنار مَنِش پهلوانی میباشد، زیرا که یکی از خصوصیات قهرمان واقعی، داشتن اخلاق نیک در میادین ورزشی و جامعه  ، مردمداری و توجه فرودستان و مظلومین و محرومین است.

     

    وی افزود:امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی، ضمن تقدیر از زحمات قهرمانان، مربیان و هیئت های ورزشی برتر، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در این زمینه باشیم.

     

    در پایان مراسم نیز از قهرمانان، مربیان و هیئت های ورزشی برتر شهرستان امیدیه امیدیه با اهداء لوح تقدیر و هدایای نفیس تجلیل بعمل آمد.

     

    انتهای پیام/*