• به گزارش رهرو نیوز، ۳۰۰نفر از پسران هاکی باز ۱۲ تا ۱۵ سال در قالب ۲۰ تیم از مناطق مختلف کشور در رقابت های هاکی پسران استعدادهای برتر کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه ( ۳۰ابان تا پنجم آذر ) در شهر ایلام به رقابت پرداختند.

    دیدار نهایی این رقابت ها روز دوشنبه در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام بین تیم های استان مرکزی و کرمانشاه برگزار شد که در این بازی تیم هاکی پسران استان مرکزی با یک گل نماینده کرمانشاه را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

    نمایندگان اصفهان و ایلام نیز در دیدار رده بندی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که میزبان با یک گل به پیروزی رسید و مقام سوم مسابقات المپیاد هاکی استعدادهای برتر کشور را کسب کرد.

    رییس هیات هاکی ایلام نداشتن خوابگاه و محل اسکان کافی را از مشکلات میزبانی حدود یک هفته رقابت ۳۰۰ نفر تیم های هاکی پسران کشور در ایلام عنوان کرد.

    محسن رستمی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای اسکان ورزشکاران این مسابقات با مشکل مواجه بودند و حتی خوابگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش استان جوابگوی این تعداد ورزشکار نبود.

    وی افزود اسکان بیش از ظرفیت ۲۰ تیم در خوابگاه های آموزش و پرورش با ظرفیت هفت تیم و کمیته امداد با ظرفیت مهمانان را با مشکلات فراوانی روبرو کرد.

    رستمی تاکید کرد: خوابگاه قلاویزان ایلام نیز فاقد هر گونه امکانات و سرویس های بهداشتی است و برغم اعلام مکرر چنین مشکلاتی تاکنون چاره ای برای رفع آن اندیشیده نشده است.

    وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش استان باید امکانات ورزشی مناسبی فراهم شود که هم در شان استان ایلام و هم در شان ورزشکاران مهمان باشد.

    رییس هیات هاکی ایلام گفت: با توجه به میزبانی رشته های ورزشی مختلف در ایلام باید خوابگاه های مناسبی برای تعداد بیشتری از ورزشکاران فراهم شود چرا که میزبانی اکثر مسابقات در بخش اسکان با مشکلات بسیاری روبرو است.

    هاکی از رشته های فعال، مدال آور و مطرح ایلام است.

    تیم هاکی آقایان ایلام تاکنون یک قهرمانی در المپیاد ایرانیان، یک مقام سومی لیگ برتر، و سه دوره قهرمانی پی در پی قهرمانی نوجوانان را کسب کرده است.

     

    انتهای پیام /*

      • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا