• به گزارش رهرونیوز وبه نقل ازروابط عمومی مرکزبهداشت غرب اهواز، دکتر مهردادشریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بابیان این مطلب گفت: سوانح و حوادث دومین علت مرگ و میردر کشور ما می باشد، که حوادث شامل حوادث غیر عمدی، حوادث عمدی و بلایای طبیعی می باشد.

    دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز،انواع حوادث غیرعمدی را شامل: حوادث ترافیکی، سوختگی و برق گرفتگی، غرق شدگی،سقوط و صدمات بدنی، مسمومیت، خفگی با جسم خارجی ، حوادث محیط کارو…عنوان نمود و افزود: از بین این حوادث، حوادث ترافیکی بیشترین علت مرگ ناشی از حوادث را به خود اختصاص می دهد.

    دکتر شریفی در همین راستا ضمن تقدیر وتشکر از مسئولین راه روستایی به جهت تلاش در راستای ارتقای جاده های ارتباطی درمناطق کم برخوردار وروستایی، پیرو بازدید از مسیر دهستان لامی واینکه جاده روستایی ابوبقال تا تصفیه شکر در دست تعمیراست ومتاسفانه هیچگونه علائم هشداردهنده در مسیر وجود ندارد وجاده فاقد شانه واحتمال سقوط وسائط نقلیه  با توجه به بار ترافیکی بالای این جاده در آن بسیار بالاست. این نقطه را بسار حساس وحادثه خیزخواند  وخواستار اقدام جدی وتسریع دراتمام این پروژه جهت رفع نقاط حادثه خیز این میر شد وی ضمن تقدیر از بخشداربخش مرکزی ونمایندگان مجلس در زمینه توجه به توسعه راه های روستایی خواستار نگاه ویژه این عزیزان درخصوص تسریع در انجام این پروژه شد.

     

     

    انتهای پیام/*