• بنا به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبدالله موسوی آمده است :

     

    همکاران گرامی :

     

    سپاس خدای بزرگ را که بار دیگر توفیق خدمتگزاری و انجام وظیفه در بزرگترین مجموعه صنعت حفاری کشور را  برای اینجانب در کنار کارکنان شریف و سختکوش شرکت ملی حفاری ایران قرار داد .

     

    این شرکت به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، نقش بارزی در فرآیند تولید نفت و گاز و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور ایفا می نماید .

     

    بی شک دستاوردهای این شرکت در چهار دهه گذشته در عرصه های عملیاتی و فنی بسیار ارزشمند است و اطمینان دارم با تلاش مضاعف کارکنان همچون گذشته در جهت توسعه و تعالی و نیل به اهداف عالیه صنعت نفت کشور گام برداشته و با موفقیت  مسیر رشد،  شکوفایی و بالندگی را تداوم بخشد .

     

    به همه همکاران عزیزم که با تلاش زایدالوصف در اقصی نقاط میهن اسلامی و در سخت ترین شرایط اقلیمی عملیات حفاری چاه های نفت و گاز را پیش می برند از صمیم قلب درود می فرستم و انتظار دارم در این دوره سخت کار زار اقتصادی در راستای تحقق اهداف کلان وزارت نفت با همدلی و همسویی بیش از پیش به وظایف خطیر خود عمل نمایند .

     

    افتخار خدمت در سه دهه گذشته در صنعت نفت کشور برای اینجانب نعمت بزرگی است و از اینکه این بار توفیق خدمت در شرکت ملی حفاری ایران را یافته ام خداوند سبحان را شاکرم .

     

    جا دارد از تلاش های دلسوزانه مجموعه مدیران عامل محترم این شرکت در گذشته و برادر ارجمند آقای مهندس سپهر سپهری در دوره مسئولیت تقدیر و تشکر نمایم .

     

    در این ایام فرخنده از خداوند بزرگ می خواهم که ما را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهدای گرانقدر توفیق عنایت فرماید .

     

    برای یکایک شما همکاران عزیز و خانواده های محترمتان عزت، سربلندی و موفقیت روز افزون مسئلت دارم .

    انتهای پیام/*