• به گزارش رهرو نیوزو به نقل ازروابط عمومی خوزستان، هم‌زمان با اجرای هفته فرهنگی شهرستان‌های استان مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در قالب سه واحد سیار و حضور ۳۰ کارشناس و مربی از ساعت ۱۳ در پارک میراث شهرستان شوش به اجرای برنامه می‌پردازد.

    در این برنامه که با همکاری فرمانداری شهرستان شوش برگزار می‌شود ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در قالب اجرای برنامه‌هایی شاد به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها عرضه می‌شود.

    گفتنی است: مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اولین حضور خود در هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان خوزستان که با ابتکار اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در حال برگزاری است در آذرماه سال جاری به شهرستان ایذه سفر کردند و به اجرای برنامه پرداختند.

    مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون استان خوزستان در هفته فرهنگی ایذه، با حضور کارشناسان و مربیان خود در دو منطقه کوشک نورآباد و ارگ اتابکی (طاق تویله) در دو نوبت صبح و بعدازظهر با اجرای برنامه‌های مختلف، شادی و نشاط را به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها هدیه دادند.

     

    انتهای پیام/*