• رهرو نیوز:رضا طاهری گفت: در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز از اول آذر  تا چهارم آذرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر بود  بیش از ۲۲۰  شرکت داخلی مرتبط با ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد استفاده نفت و حفاری حضور داشتند.

     

    وی افزود: ۷۰ درصد این شرکت ها سازندگان تجهیزات، ۲۰ درصد تامین کننده و ۱۰ درصد شرکت های دانش بنیان بودند.

     

    طاهری افزود: در این نمایشگاه پنج کتاب تخصصی و فنی شامل فهرست اقلام قطعات یدکی با قابلیت جایگزینی مربوط به پمپ های گابیونتا، منابع نفتی و گازی نامتعارف ارزیابی و توسعه، مهندسی طراحی و عملیات راندن لوله های جداری و آستری در چاه های نفت و گاز ، آتش‌نشانان؛ قهرمانان بدون پلاک و مدیریت دانش در عمل رونمایی شد.

     

    رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: در نمایشگاه امسال ۵ قلم کالای کاربردی و راهبردی ساخت داخل شامل جایگاه شیرفرازآوری، لوله های جریانی بدون درز، روتورکامل کمپرسورگازی سولارC-16 ،  مته صخره ای ۸ و ۲/۱ اینچ و جریان سنج کامپیوترS600 که با حمایت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و توسط شرکت های داخلی بخش خصوصی بومی سازی شده اند رونمایی شد.

     

    وی از همکاری شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در برپایی نمایشگاه و اصحاب رسانه به دلیل انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای نمایشگاه قدردانی کرد.

     

    انتهای پیام/*