• نویسنده : سید حبیب نوری
  • به گزارش رهرو نیوز،مهندس علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر،امیدیه و هندیجان در نامه ای خطاب به استاندار خوزستان نوشته بود:

    برخی شهرها رو به ویرانی می‌روند/ وضعیت خدمات شهری در حد صفر است/ لزوم برخورد قانونی با مدیران ناکارآمد

    در واکنش به انتشار این نامه ،سید حبیب نوری فعال اجتماعی در نامه ای خطاب به مهندس گلمرادی نوشت:

    اسب توسعه ی خوزستان سالهاست که با چنین فرافکنی ها و جنجال های رسانه ای از رمق افتاده و طاقت تازیانه های تلخ و نمایش های بی رحم تبلیغاتی را بر پیکر رنجور خود ندارد

    انتشار نامه این فعال اجتماعی در فضای مجازی واکنش غیر رسمی دفتر نماینده مردم شریف بندرماهشهر،امیدیه و هندیجان را در پی داشت:

    واکنش غیر رسمی دفتر علی گلمرادی در واکنش به نامه سید حبیب نوری خطاب به این نماینده مجلس:

    واکنش غیر رسمی دفتر علی گلمرادی به مطلب منتشر شده در عصر مارون:

    این پاسخ برای تنویر افکار است و مردم ماهیت آن افرادی که پشت پرده این تشویش افکارها هستند بشناسند و هوشیار باشند

    پس از انتشار جوابیه ی غیر رسمی دفتر مهندس علی گلمرادی و انتشار آن در این پایگاه خبری، سید حبیب نوری پاسخی به این جوابیه نوشت که نسخه ای از آن در اختیار رهرو نیوز قرار گرفت.متن پاسخ این فعال اجتماعی در ادامه منتشر می گردد:

    جناب مهندس گلمرادی ،نماینده مردم شریف بندر ماهشهر،هندیجان و امیدیه
    سلام علیکم
    احتراما متنی منتسب به واحد روابط عمومی و ارتباطات دفتر حضرتعالی در فضای مجازی خطاب به مردم عزیز کشور و بویژه مردم حوزه انتخابیه در پاسخ به نامه انتقادی اینجانب رویت شد.
    در پاسخ باید گفت:
    »فاین تذهبون و انی توفکون و الاعلام قائمه و الآیات واضحه و المنار منصوبه فاین یتاه بکم و کیف تعمهون؟«
    جای بسی تعجب است که تیم رسانه ی حضرتعالی از کمترین اطلاعات ممکن در حوزه کاری خود برخوردارند!
    هویت اینجانب کاملا مشخص و معین است و کافی بود عزیزان قبل از نوشتن این جوابیه ابتدایی و بی ربط به موضوع، زحمت یک پرس و جوی ساده در سطح بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) را به خود می دادند .
    اصل موضوع را به حاشیه برده و تمرکز خود را به فرعیات و نام و نشان نگارنده معطوف داشته اید حال آنکه اگر این حقیر بیشتر از شما در این شهر زندگی نکرده باشم مسلما از حضرتعالی که تمام وقت خود را در تهران و ایلام سپری کرده اید کمتر افتخار حضور،تحصیل و خدمت در این دیار زرخیز را نداشته ام.
    جناب آقای گلمرادی
    بنده با افتخار در بطن و متن این شهرستان محروم اما غنی از منابع و ثروت های بی شمار نفس کشیده و تمام مشکلات و معضلات بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) را با پوست و گوشت و خون و استخوان خود زندگی کرده ام.
    جناب آقای گلمرادی
    حقیر نه قصد بازی رسانه ای و شوی تبلیغاتی دارم و نه در این بازی فرضی منفعتی عایدم می شود.

    بلکه به عنوان یک شهروند مطالبه گر از وکیل خودم مطالبه ای داشتم و آن هم اینکه شما و سایر وکلای استان به جای بازی های رسانه ای از ظرفیت های قانونی جهت مطالبه حقوق مردم استفاده کنید .
    در مطلب پیشین به جناب مبارکتان معروض داشته ام که :
    اسب توسعه ی خوزستان سالهاست که با چنین فرافکنی ها و جنجال های رسانه ای از رمق افتاده و طاقت تازیانه های تلخ و نمایش های بی رحم تبلیغاتی را بر پیکر رنجور خود ندارد.
    نیازی به این جوابیه سراسر بی مغز و محتوا از سوی تیم رسانه حضرتعالی نبود و شما اگر مدعی اخلاق و انصاف هستید و دلسوز توسعه ی برباد رفته ی خوزستان، این مهم را در عمل نشان داده و دست از فرافکنی ها و جنجال آفرینی های گاه و بیگاه خود در فضای رسانه ای بردارید.
    و آن نکته ای که حقیر در خصوص عملکرد شما در دوره تصدی شهرداری بندر امام عرض کردم بر گرفته از مصاحبه شهردار بعد از شما یعنی جناب آقای مهندس نصیری فر بوده که در بخشی از مصاحبه اش شما را خطاب قرار داده بود و اظهار کرده بود:
    “آقایانی که خودشان مجرم و محکوم هستند و حکم قطعی در دادگاه بدوی و تجدید نظر به ایشان ابلاغ شده است و حکم قطعی ۸۴ ضربه شلاق یک میلیون تومان جریمه و جبران خسارت برایشان صادر شده است چگونه به خود اجازه می دهند از من به عنوان متهم سوال بپرسند، کسی که ۷۳ درصد از بدهی مربوط به خودش است چگونه می خواهد از حلقوم من بیرون بکشد خوب باید از حلقوم خودش بیرون بکشد.”
    حال باید به درستی متوجه خط و ربط مطلب پیشین اینجانب خطاب به خود بهتر آگاهی یافته باشید.
    این متن بخش کوچکی از صحبت های آقای حبیب نصیری فر شهردار سابق بندر امام خمینی(ره) بود و مرجع مورد استناد این حقیر در مطلب پیشین.
    لینک صحبت های آقای نصیری فر در خصوص بدهی های شهرداری بندر امام خمینی(ره) جهت قضاوت مردم عزیز در پایگاه خبری خورنا:

    گفتگوی تند شهردار سابق بندر امام خمینی : شهرداری را با ۱۱۱ میلیارد بدهی تحویل داده ام که ۷۰ درصد مربوط به مدیریت قبل است/ ماجرای قرمه سبزی را تمام خوزستان شنیدند/حوزه انتخابیه دستخوش توهم خود بزرگ بینی شده است/ گلمرادی را اصلح نمیدانم/ گلمرادی و آقاجری قابل مقایسه نیستند/ اورژانس، پل روگذر راه آهن و حق آلایندگی را مدیون آقاجری هستیم/ تقسیمات مربوط به نماینده است و توپ را نباید به زمین دیگری بیندازد

    حال قضاوت در خصوص ارتباط جناب نصیری فر با موضوع شکست های انتخاباتی مورد اشاره در جوابیه دفتر حضرتعالی و صحت و سقم این مواضع با واقعیت موجود و تحرکات شما و تیم رسانه ی دفتر حضرتعالی و سایر موارد مورد اشاره در جوابیه ی شما با مردم فهیم حوزه انتخابیه…
    جناب آقای وکیل شما و تیم رسانه ای شما از دو سال پیش انتخابات دور بعد را کلید زده اید و هر کسی از سر دلسوزی انتقادی می کند سراغ تئوری توهم توطئه رفته و رقبای احتمالی را پشت پرده این انتقاده ها قلمداد می کنید .
    به فرض محال هم این چنین باشد ،شما به عنوان وکیل مردم به جای فرار رو به جلو به وظایف خود عمل کنید .
    اگر هر نقدی کار رقبا است پس چرا پس از مصاحبه شهردار وقت علیه خود سکوت کرده اید .

    اگر ترس از واقعیات نبود چرا اقدامی نکردید ؟!

    لذا توصیه می کنم به جای این تبلیغات رسانه ای به فکر حقوق موکلین خود باشید تا در روز حساب شرمنده مردم و خون شهدا نباشید .
    جناب آقای گلمرادی
    ” لا واعِظَ أبلَغُ مِن النُّصحِ “؛ (هیچ واعـظـى مـؤثرتر از نصیحت نیست) و «اُنْظُرْ اِلی ما قالَ وَ لا تَنْظُرْ اِلی مَنْ قالَ » ؛ پس بهتر است به جای توجه به نام و نشان گوینده به گفته اش بیشتر توجه کنید.
    و من الله توفیق
    سید حبیب نوری/