• نویسنده : کیماس نوروزی پور
  • رهرو نیوز- چندی پیش غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مدیران دستگاه های اجرایی استان را پس از سرزنش شدید به دلیل عدم حضور آنها در جلسه ها و همچنین عدم هماهنگی بین سازمانی تهدید به برکناری کرد.

     

    نارضایتی استاندار خوزستان را می توان به شکل های مختلفی دید و آن را تفسیر کرد؛ گذشته از حمد و ثناهایی که طرفداران استاندار از تشر و تهدیدهای او در رسانه های مختلف منتشر کرده اند باید به چند نکته در این خصوص توجه کرد.

     

    نخست اینکه چرا از خرداد ماه سال ۹۵ تا به امروز که غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار فعالیت خود را آغاز کرده است، عدم حضور مدیران زیرمجوعه خود توجه اش را جلب نکرد و امروز پس از نزدیک به دو سال به دوش کشیدن مسئولیت استانداری به یکباره پی به چنین ضعفی برده است در حالی که بارها جلسه شورای فنی به دلیل غیبت مدیران دستگاه های مختلف و یا فرستادن نماینده، از رسمیت و اهمیتی که باید، افتاده است مگر زمانی که استاندار در آن جلسه حضور می یافت!

     

    دومین سوالی که مطرح می شود این است که اگر استاندار خوزستان تا به امروز از بی توجه های زیر مجموعه خود خبر داشته ولی این رفتار از نظر او اهمیتی نداشته است که حقیقتاً باید به مدیریت وی شک کرد چرا که یک مدیر مقتدر هرگز اجازه سستی و ضعف را به زیر مجموعه خود نمی دهند.

     

    سوم اینکه اگر استاندار از غیبت و ناهماهنگی مدیران اجرایی استان بی خبر بوده و به تازگی به این ضعف پی برده است که باز هم نشان دهنده ضعف او است.

     

    به جرات می توان گفت اگر امروز ضعفی در استان خوزستان وجود دارد بخاطر بی توجهی دولت بلکه وجود مدیران ناکارآمد باعث انباشته شدن مشکلات این استان شده است.

     

    در هر حال برای پی بردن به میزان جدیت و عزم غلامرضا شریعتی برای برخورد و برکناری مدیران فوق الوصف باید تا پایان سال یعنی موعد «اولتیماتوم» وی صبر کرد.

     

    انتهای پیام/*