• به گزارش رهرو نیوزو به نقل ازروابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، در این نشست که نمایندگان مواکب شلمچه و چند مسئولین ستادهای مربوطه حضور داشته اند با هدف بهره گیری از خرد جمعی و تجارب دست اندرکاران مواکب برگزار شد.

    در ابتدای جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود پرداختند.

    سپس حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ضمن عرض خوش آمد و خدا قوت به دست اندرکاران مواکب گفت: تلاش در جهت بزرگداشت حماسه حسینی و خدمت به زایرین اباعبدالله الحسین(ع) توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است و این کار بزرگ را نباید دست کم گرفت.

    وی افزود با هم‌اندیشی و بهره گیری از نظرات و تجارب دوستان باید هر ساله بتوانیم سطح خدمات را از لحاظ کمی و کیفی و رعایت نظم و انظباط به نسبت سال قبل افزایش دهیم.

    مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: تمامی خدمات تغذیه ای و اسکان برای زایرین اربعین مردمی است و باید مردمی بماند و ستادهای مستقر در شهرستان باید نسبت به فعال سازی هیئت امناء شهرستان و با حضور خیرین اقدام نمایند تا بتوانند با کمک های جمع آوری شده مواکب شهرستان را پشتیبانی و حمایت کنند.

    موسوی افزود در کنار فعالیت های اصلی موکب می بایست به موضوعاتی دیگر از قبیل فعالیت‌های فرهنگی، معنوی و اهمیت دادن به وقت نماز و برپایی نمازجماعت، پیشگیری از اسراف نیز اهمیت داد.

    براساس این گزارش سلسله جلسات هم اندیشی با حضور نمایندگان مواکب در پایانه های شلمچه و چذابه بصورت مجزا هر دو ماه یکبار در ستاد استان برگزار خواهد شد.

    انتهای پیام/*