• به گزارش رهرونیوز وبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،آرش ساربان اظهار کرد: یکی از سیاست های واحد نمایش حوزه هنری خوزستان این است که نمایش هایی که با موضوع دفاع مقدس تولید می شود را برای عموم به اجرا درآورد.

    مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان، از اجرای نمایش «تو می‌ مانی و چشم‌ ها» در اهواز خبر داد و تصریح کرد: این نمایش کاری از واحد نمایش حوزه هنری استان است با موضوع دفاع مقدس تولید شده است.

    وی اضافه کرد: نمایش «تو می‌ مانی و چشم‌ ها» به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی رضا حیاتی، از سوم الی دهم دی ماه ساعت ۱۹ در پلاتوی مهر حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز چهاراه نادری، خیابان شریعتی جنب سینما اکسین برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه در این نمایش حشمت ‌الله قاسمی، سید امیر موسوی و آرش شمشیرگران ایفای نقش می کنند، افزود: بازی سازان این نمایش را حسین گلچین زاده، یونس صفر زاده،  مهدی خرم نژاد، رضا قاسمی، احمد شجری پور، امیر حسین سلمان ساعدی، آرمین حجاری، سلیمه ممبینی و آرزو کهوازی تشکیل می دهند.

    ساربان، ابراز کرد: دیگر عوامل این نمایش شامل، منش صحنه آنیا محمودی، مدیر صحنه آرزو کهوازی، ساخت دکور مهدی خرم نژاد و احمد شجری پور، افکت و نور آرمین حجازی،  طراح صحنه رضا حیاتی و سرپرست گروه آرش ساربان هستند.

    انتهای پیام/*