• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش پایگاه خبری رهرو نیوز : در پی حضور سنواتی رئیس شورای شهر اهواز در این پایگاه خبری با ورود به بحث عدم پرداخت حقوق ۳ماه  پرسنل حجمی شهرداری منطقه یک اهواز مقرر گردید که در تاریخ شنبه۹۷/۱۰/۱۵ جلسه ای تحت عنوان بررسی مطالبات معوقه کارکنان با حضور ریاست شورای شهر و شهردار منطقه یک اهواز و رسانه های مذکور در محل شهرداری منطقه برگزار گردد.

    به دنبال پیگیری های بعمل آمده از سوی عبدالزهرا سنواتی این جلسه شنبه (۹۷/۷/۱۵) با حضور  رئیس شورای شهر ، اسکندر لطفی زاده عضو شورای شهر ، شهردار و روابط عمومی منطقه با حضور رسانه پایگاه های خبری انعکاس خوزستان ، رهرو نیوز و هنر قلم برگزار شد.

    فلسفی زاده در ابتدای جلسه با ارائه گزارش از وضعیت درآمد و مخارج منطقه اظهار داشت: اولویت اول شهرداری ، پرداخت حقوق کارگران و پرسنل می باشد  اما با توجه به کاهش میزان درآمد منطقه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و  بدهی های معوقه در دوره های قبلی این امر منجر به تعویق در پرداخت ها گردیده است.

    مهراب فلسفی زاده تصریح کرد: با گذشت ۱۱ ماه از زمان تصدی اینجانب به عنوان مدیر منطقه یک تا کنون ۱۲ ماه پرداخت حقوق به کارکنان داشته ایم.

    در ادامه جلسه با پیگیری رسانه های مذکور  و همت سنواتی و لطفعلی زاده, شهردار منطقه یک دستور پرداخت حقوق مهر ماه کارکنان فضای سبز و رانندگان را صادر نمود و همچنین مقرر شد تا ۱۰ روز آینده یک حقوق عقب افتاده مربوط به پرسنل اجرائیات پرداخت گردد.

    وی همچنین در پایان افزود: در تلاش هستیم که تا پایان سال تمامی حقوق معوقه کارگران این منطقه را پرداخت کنیم.

     

    عکاس: فاطمه کریمی

    انتهای پیام/*