• به گزارش رهرو نیوز- دکتر صادق جلیلی مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان در این همایش گفت : انسانی که جان و سلامتی خود را در راه دیگران نثار کرده لایق بالاترین احترام‎هاست .

    مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه افزود : ما هر چه داریم از خون شهداست و مهمترین رسالت کارکنان تامین اجتماعی در راستای آرمان های بلند شهدا خدمت به مردم و تلاش و همت مضاعف برای رضایت مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی است.

     

    جمهوری اسلامی ایران به واسطه اسلام و خون شهدا تا کنون پایداروپابرجا مانده است

     

    حجت الاسلام دکتر سید امین میرعلایی استاد حوزه علمیه به عنوان سخنران همایش با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت :شهدا جانشان و همه چیزشان را در راه خداوند دادند و خداوند قدردان ایثار آنها خواهد بود . شهید تنها کسی است که بعد از شهادت آرزو می کند به دنیا بازگردد .

     

    سید امین میرعلایی  در بخش دیگری از سخنانش افزود : جمهوری اسلامی ایران بواسطه اسلام و خون شهدا تا کنون پایدار و پابرجا مانده است .  در این چهل سال دشمنان می خواستند که یک جمهوری اسلامی را بر اندازند ولی الان ما شاهد تولد چهل جمهوری اسلامی دیگر در جهان هستیم .

    وی در پایان گفت : آن روزها دشمنان به مرزهای ما حمله می کردند ولی امروز به مغزهای ما حمله می کنند.

     

    در پایان این همایش از ۱۱۱ همکار فرزند شهید  وهمچنین تعداد زیادی ازایثارگران همکارو نیز تعداد ۸۳ نفر از جهادگران بسیج جامعه پزشکی و۳ نفر همکار مدافع حرم و ۲ نفر از جانبازان نخبه با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد .

     

    انتهای پیام/*