• به گزارش رهرو نیوز،حجت‌الاسلام محمد طهماسبی در نشست تخصصی «تبیین گام دوم انقلاب اسلامی» با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان فارس که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات نقش مهمی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی دارد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی را به دلیل اینکه یک نهاد مردمی است دوچندان کرده است.

    وی با بیان اینکه تقسیم کار و هم‌افزایی در نهادها به‌ویژه سازمان تبلیغات باید با برنامه‌ریزی انجام شود، افزود: فعالیت‌ها را در سازمان تبلیغات اسلامی باید به صورت گروهی و جمعی پیش ببریم و لازمه این مهم افزایش گفتمان‌ها است.

    مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: بودجه برنامه‌ها و مراسم دینی باید با مشارکت مردم تأمین شود، باید اذهان مردم را قانع کرد که هزینه کردن برای تبلیغ دین از اطعام نیز بالاتر است.

    حجت‌الاسلام طهماسبی تأکید کرد: تدوین طرح تحول در سازمان تبلیغات اسلامی بسیاری از مشکلات فرهنگی را برطرف خواهد کرد و امید داریم طرح تحول در تیر ۹۸ ارائه شود، که در این طرح راهبردهای اساسی سازمان تبلیغات اسلامی مطرح خواهد شد.

    وی به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اشاره و عنوان کرد: کار سازمان تبلیغات ارائه و تبلیغ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله است که از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین باید در این زمینه، فعالیت انقلابی داشته باشیم؛ فعالیت انقلابی نیز نوعی معامله با خداوند است و معامله با خداوند موجب باز شدن عرصه‌های مختلف برای فرد و جامعه می‌شود.

    گفتنی است، در ادامه این نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان فارس به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.