• نویسنده : زهره کریمی
  • به گزارش رهرو نیوز – غلام رضا شریعتی در ادامه اظهارکرد: هرچه این امکانات و تأسیسات صنعتی بیشتر باشد به حل مشکلات در مواقع حساس و بحرانی کمک بیشتری می کند چرا که در آن مواقع باید به نیاز مردم پاسخگو باشیم و کار درازمدت مثل این نمی تواند در مدت زمان کوتاه انجام شود، ولی وقتی امکانات باشد می توانیم تصمیم بگیریم که طی چند روز این شرایط را مهیا کنیم.

    فولاد صنعت آب براست و به آب نیاز دارد

    شریعتی گفت : فولاد صنعت آب بر و در کنار رودخانه است و به آب نیاز دارد و این کار برای آن انجام می شود. فولاد مسئله خودش را حل و مشکلات خود را رفع می کند و مسائل زیست محیطی را  که جزو وظایفش است مثل نهال کاری و فضای سبز را از این طریق انجام دهد.

    وی دررابطه با صنعت بیان کرد: هیچ صنعتی خوب و مطلق نیست و هر صنعتی سرمایه گذاری لازم و مزایا و معایبی دارد و ما باید تلاش کرد تا معایب و ایرادات آن را برطرف شود و وقتی محیط زیست آلوده می شود باید تلاش کرد تا آلودگی به حداقل برسد و تلاش کرد تا شرایط را به نحوی فراهم شود که امکان زیست مردم فراهم گردد.

    غلام رضا شریعتی عنوان کرد: درعین حال کاملا قابل قبول است که  تصمیمات صنعت تا حدود زیادی باید براساس سود و فایده باشد و مسائل اقتصادی را در نظر داشته باشند اگرنه امکان ادامه حیات و بقا ندارد.

    شریعتی ادامه داد : دردنیا وقتی به سود وهزینه نگاه شد مناطق خوب در کنار مناطق عقب مانده تشکیل و فضای تبعیض ایجاد شد و  مسائل اجتماعی به وجود آمد که مانع پیشرفت و سرمایه گذاری در همان صنعت شد.مدیران صنایع باید مسئولیت های اجتماعی را هم در کنار آن ببینند نمی شود که فقط به سود و هزینه  خود فکر کنند کما اینکه چنین چیزی هم درهیچ کجای دنیا مرسوم نیست.

    وی گفت : مردم وقتی می بینند که صنایع در کنار آنها وجود دارد اما آنها هم نان شب برای خوردن ندارند البته به هر دلیل و طریقی مانع از ادامه کارصنایع می شوند.

     فولاد خوزستان باید سهم خود را در توسعه استان بیش از پیش ایفا کند

    استاندار خوزستان اظهار کرد: فولاد خوزستان باید سهم خود را در توسعه استان بیش از پیش ایفا کندهیچ کجای دنیا جاده خدمات یک طرفه نیست و همه باید با هم کار کنیم. اگر بنا است کسی در خدمت کس دیگری باشد این فولاد است که باید در خدمت خوزستان باشد، نه استان در خدمت فولاد، اما ما هم خوزستان را در خدمت فولاد می گذاریم و در کنار آن هستیم و تلاش می کنیم سهم خود را در توسعه فولاد ایفا کنیم، همان طور که فولاد مبارکه سپاهان سهم خود را در توسعه اصفهان ایفا می کند.

    وی در پایان تاکید کرد: سرمایه ای که تبدیل به تولید می شود باید در همین استان هزینه و سرمایه گذاری شود و اگر دودش برای مردم خوزستان است باید منافع و سودش و اشتغال آن هم برای آنها باشد.

    انتهای پیام /*