• به گزارش رهرو نیوز، محمود شمیلی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: تمامی امکانات و نیروی انسانی شرکت جهت خدمات رسانی به روستای در معرض خطر سیل در استان در اماکن این شرکت مستقر شدند.

     

    وی بیان داشت: ۷۵ دستگاه ماشین آلات مختلف سنگین به منظور خدمت به ۵۴ روستا از مناطق شعیبیه شوشتر تا روستا‌های حومه خرمشهر به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی هستند.

     

    شمیلی اظهار کرد: همچنین تعداد ۳۰ دستگاه تریلی کفی نیز به منظور جابجایی خانوار‌های در معرض خطر سیل به نقاط امن، اختصاص یافت.

     

    این مقام مسئول در خصوص تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اذعان داشت: روزانه بیش از یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین روستاییان اسکان داده شده توزیع می‌شود.

     

    مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در ادامه افزود: جهت تامین نیاز خوراک دام‌های سبک و سنگین که در سوله‌ها و سالن‌های توسعه نیشکر نگهداری می‌شود، بیش از ۲۵ هزار تن خوراک دام و ۵۰ هزار تن تفاله نیشکر توزیع شد.

     

    محمود شمیلی به حضور و مشارکت ۷۰ کارشناس و ۲۱۰ اپراتور و کارگر این شرکت در خدمت رسانی به سیل زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: جهت رفع نیاز وسائل نقلیه و ماشین آلات سبک و سنگین حاضر در مناطق مختلف، روزانه ۵۰ هزار لیتر سوخت بین آنان توزیع می‌شود.

     

    وی تصریح کرد: جهت تحکیم سیل بند‌ها تعداد ۱۵۵ هزار کیسه خالی و ۱۰ هزار کیسه پر از خاک در اختیار تیم‌های اجرایی قرار گرفت.

     

    گفتنی است پمپ‌های مستقر در مسیر برداشت آب توسعه نیشکر جهت کاهش حجم آب رودخانه‌ها با پمپاژ ۵۵ مترمکعب بر ثانیه، آب را به تالاب‌های همجوار منتقل می‌کنند.

    انتهای پیام/*