• به گزارش رهرو نیوز- مهندس سید عبدالله موسوی روز یکشنبه (۱۱ فروردین) در بازدید میدانی از عملیات ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها در حاشیه رودخانه های کارون و دز در حومه کلانشهر اهواز و شهرستان کارون افزود: این سازمان همسو با وظایف ذاتی خود، مشارکت در این عملیات را با وجود تعطیلات سال نو  به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد بحران استان در دستور کار دارد.

     

    وی گفت: تلاش براین است تا با اختصاص ماشین آلات و تجهیزات و تامین نیازهای مرتبط به مناطق شهری و روستایی که ورود سیلاب محتمل است در همیاری با سایر دستگاه های اجرایی به نحو مناسب عمل نماید.

     

    موسوی با اشاره به تخصیص ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، بیل مکانیکی، کمپرسی، خودروهای کشنده و فوق سنگین، آمبولانس، وانت های دوکابین و بخشی از کارکنان مدیریت های خدمات و اچ اس یی، توضیح داد: نیروهای این مجموعه با عشق به خدمت و با هدف  تامین رضایتمندی ساکنان مناطق روستایی و حاشیه شهرها از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همه تلاش خود را برای ارایه کار کمی و کیفی بکار گرفته اند.

     

    مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت با تعیین نوبت کاری ۲۴ ساعته بخش های خدمات پشتیبانی و لجستیکی همچنان آماده است تا به محض درخواست ستاد بحران استان نسبت به ارایه خدمات مورد نیاز مناطق مورد نظر اقدام نماید.

     

    وی درباره تازه ترین اقدامات در این راستا به افزایش تعداد تجهیزات در روستای سیدسلمان و دیگر روستاهای اطراف منطقه بامدژ اشاره کرد و افزود: با توجه به نشست ستاد بحران در این منطقه شمار تجهیزات از جمله تعداد کمپرسی ها و لودر افزایش تا در خصوص تقویت سیل بندهای مقابل این روستاها شتاب بخشی گردد.

    انتهای پیام/*