• به گزارش رهرو نیوز- داودی با اعلام این خبر افزود: با اعلام شرایط فوق العاده در خوزستان و همزمان با تشکیل کمیته بحران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در راستای کمک به مناطق سیل زده از همان ابتدا نیروهای حوزه شهید رضوی توسعه نیشکر سازماندهی شدند و برای امدادرسانی به مناطق مختلف در آماده باش کامل قرار گرفتند.

    وی افزود: این نیروها با اعزام به مناطق بحرانی کلانشهر اهواز و شهرستان کارون که سیل بند آن به علت بالا آمدن آب رودخانه تحت تاثیر قرار گرفته بود با کمک اهالی و سایر ارگان ها نسبت به ترمیم و استحکام بخشی سیل بند اقدام نمودند و در همین راستا بیش از ۳۰ هزار کیسه خاک در این مناطق بحرانی برای ترمیم سیل بندها توزیع شد.

    فرمانده حوزه بسیج شهید رضوی توسعه نیشکر در ادامه گفت: در هم افزایی با سایر ارگان ها و همچنین کمک های مردم مناطق درگیر سیل،  نیروهای حوزه بسیج شهید رضوی تلاش خود را در جهت مرمت سیل بندها، ایجاد دیواره برای ممانعت از نفوذ آب به مناطق مسکونی و اراضی کشاورزی بکار گرفته اند.

    داودی گفت: کشت و صنعت های توسعه نیشکر در سطح استان به صورت خود جوش بیش از هفتاد هزار کیسه خاک جهت ترمیم سیلبندها ، بسته های غذایی و خودروهای سنگین در اختیار مناطق حاشیه رودخانه های استان قرار داده اند.

    انتهای پیام/*