• به گزارش رهرو نیوز: جواد کاظم نسب الباجی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: بیش از ۴۰ روز از سیلاب استان خوزستان می گذرد لذا باید از مردم غیور و شجاع این استان که با دست خالی به جنگ سیلاب رفتند تشکر کنم و از ملت ایران بابت همه حمایت های مادی و معنویشان سپاسگذاری کنم.

    نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی و اعضای هیات دولت حتما یقین دارید اگر خوزستان که عابر بانک کشور محسوب می شود نباشد درآمد نفتی ایران محقق نمی شود، برق کشور قطع می شود، صنعت لنگ می زند، کشاورزی کم رونق می شود لذا باید توجه داشته باشید خوزستانی ها اگر جنگیدند تا سیل را شکست دهند صرفا برای خانه و کاشانه شان نبود بلکه ایران را نجات دادند.

    وی ادامه داد: امروز ایران مدیون ایستادگی خوزستان است لذا رئیس جمهور باید پاسخ دهد پس از گذشت ۴۰ روز وقت آن نرسیده که خسارت کشاورزان، دامداران، صنعتگران و ارائه وام منازل تخریب شده روستاییان و غیره پرداخت شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آیا مطلع هستید هنوز مردم خوزستان در چادرها و در دمای ۴۰ درجه با بدترین شرایط زندگی می کنند، آیا مطلع هستید که راه ها، منازل و مدارس زیر آب هستند، حتما خبر دارید کشاورزان به خاطر حفظ شهرها و روستاها مزارع خود را تخریب کرده اند لذا اکنون نوبت دولتمردان است تا موضوع پرداخت خسارت به سیل زدگان را اجرایی کنند.

    نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم خوزستان از رهبر انقلاب درخواست دارم با سفر به مناطق سیل زده خوزستان از نزدیک در جریان مصیبت های مردم مظلوم و محروم دیار جبهه و جنگ قرار بگیرند.

    انتهای پیام/*