• به گزارش رهرو نیوز: جواد کاظم نسب (الباجی ) شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قران و عترت خوزستان اظهار کرد : این نمایشگاه شمه کوچکی از ظرفیت واستعدادهای خوزستان است  ولی  اگر امکانات بیشتر بود بهره مندی از این  نمایشگاه هم برای شهروندان دو چندان می بود .

    الباجی ، با اشاره به جانفشانی های مردم غیور خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم  ولایتمدار خوزستان پای این نظام ایستاده اند  و بهترین مدال افتخار ما کلام رهبر است که  گفته “خورستان دروازه تشیع است”.

    این مقام مسئول تصریح کرد : برگزاری چنین نمایشگاه هایی در خوزستان که دروازه تشیع است یک ضرورت محسوب می شود . باتوجه به اینکه نمایشگاه  در فصل گرما برپا شده لذا نیازمند فضای وسیعتری بود ولی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان نیز  این اشتیاق را دارند که نمایشگاه سالهای آتی با وسعت بیشتری برپا شود .

    الباجی افزود: استعدادهای خوب قرآنی در استان خوزستان وجود دارد و قاریان نمونه سطح کشور وعلمای ارزشمندی حوزه قرآنی در این استان وجود دارد  .

    وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه و توطئه در کشور جمهوری اسلامی بوده اند ، لذا این گونه نمایشگاه ها باید بیشتر  و به لجاظ کمی وکیفی هم  برنامه هایی در آن اجرا شود که جواب دندان شکنی به نقشه های دشمنان اسلام باشد  و جوانان هم  از طریق همین نمایشگاه های قرآنی جذب امور دینی و قرآنی شوند .

    انتهای پیام/*