• به گزارش رهرو نیوز، حجت‌الاسلام سید امین میرعلایی در این جلسه که با حضور ۲۲ نفر از منتخبان این جمعیت برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور هفته گذشته گفت: خوشبختانه انتخابات جمعیت پیشرفت و عدالت در اهواز با کاندیداتوری چهره‌های تأثیرگذار در سطح شهرستان و استان و همچنین حضور پرشور و معنادار طرفداران آن‌ها برگزار شد.
    وی افزود: این انتخابات در سلامت کامل و حضور حداکثری با نظارت نماینده فرمانداری اهواز و نماینده خانه احزاب خوزستان برگزار شد تا حقی از کسی ضایع نشده و خدشه‌ای به آن وارد نشود.
    میرعلایی تصریح کرد: اکنون وقت کار، تلاش و مطالبه گری در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است؛ ایجاد حاشیه هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند.
    وی تصریح کرد: این جمعیت در نظر دارد در راستای گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در امر بصیرت افزایی و فعالیت های جهادی در خوزستان نقش آفرینی داشته باشد.
    براساس این گزارش در ادامه این جلسه دبیر، روسای کمیسیون‌ها و کمیته‌های این جمعیت بارأی گیری از اعضای شورای مرکزی مشخص شدند که در ادامه می‌خوانید:
    دبیر جمعیت: مهدی محمد زاده ،سخنگو: حجت‌الاسلام سعید جعفری،کمیسیون امور بانوان: فاطمه مراد اسکندری،کمیسیون امور سیاسی: حسین حیدری،کمیسیون امور اقتصادی: علی دژمان،کمیسیون امور فرهنگی: حجت‌الاسلام مهدی میناوی،کمیسیون امور جوانان: محسن براتی،کمیسیون امور ورزشی: محمد کیانپور،کمیسیون امور اقوام: حجت‌الاسلام مهدی حمیداوی،کمیسیون امور طلاب و روحانیون: حجت‌الاسلام مجتبی ابوترابی،کمیسیون امور جهادی: حامد شهریاری،کمیسیون امور شهرستان‌ها: مصطفی معلی
    ،کمیسیون امور اقشار و اصناف: احمد سخراوی، کمیته اطلاع‌رسانی: حسین اسکندری

    انتهای پیام/*