• به گزارش رهرو نیوز: سید کریم حسینی از مدیران سازمان تامین اجتماعی خوزستان  با بیان اینکه از روز اول سیل، کمک رسانی در حوزه های مختلف به مردم خوزستان ، شهرها و روستاهای سیل زده شروع شد گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز پزشکان،پرستاران و کادر بهداشتی درمانی سازمان تامین اجتماعی در این حضور نقش بسیار فعالی داشته است.

     

    وی افزود: بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی و همکاران ما در مراکز مختلف درمانی در این کمک رسانی در مناطق مختلفی حضور داشته و در کنار مردم عزیز به مسائل درمانی پرداخته اند.

     

    دکتر حسینی بابیان اینکه مدیریت و کارکنان شرکت راکتور ساز برای خدمت به سیل زدگان نهایت همکاری را داشته است گفت: شرکت راکتور ساز مکان های خوبی را برای ویزیت بیماران راه اندازی و کانکس هایی به صورت موقت به عنوان درمانگاه برپا کردند.

     

    وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با همکاری شرکت راکتور ساز، خدمات درمانی، دارویی و اقلام بهداشتی به سیل زدگان منطقه تپه های الله اکبر در محور سوسنگرد – بستان ارائه دادند.

     

    سید کریم حسینی ادامه داد: در این منطقه ۳۲ خانوار اسکان داده شده اند که به صورت رایگان ویزیت شدند و همچنین اقلام بهداشتی و دارو به صورت رایگان بین سیل زدگان توزیع شد.

     

    وی بیان کرد: این تیم پزشکی همچنین در روستای مگرن ۳ از توابع شوش حضور یافت و نسبت به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به سیل زدگان اقدام کرد.

     

    حسینی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که مناطق سیل زده در حوزه بهداشت و درمان درگیر آن هستند بحث آب های راکد است گفت: در مناطق سیل زده آب های راکد خود به خود آسیب های برای مسائل بهداشتی و درمانی ایجاد می کند به ویژه در مناطقی مانند گلدشت،سیاحی و عین دو که فاضلاب این مناطق با آب های راکد مخلوط شده است و تهدیدی برای سلامتی مردم است که می بایست مراجع ذیربط در جمع آوری آب های راکد و فاضلاب ها تسریع داشته باشند و اکیپ های درمانی نیز با حضور خودشان بتوانند بیماری هایی که ممکن است برای مردم مشکل ساز باشد را نظارت و درمان کنند .

     

     

    انتهای پیام/*