• به گزارش رهرو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، همزمانی شب‌های قدر با ایام شهادت حضرت علی(ع)، هر ساله نه تنها مشتاقان مولی‌الموحدین، علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) را در جای‌جای جهان گردهم می‌آورد تا با نجواهای عاشقانه خود از این امام همام طلب نور حقیقت کنند بلکه فرصتی را هم برای هر شخصی فراهم کرده تا با داروی معنویت غبار از دل‌های خسته بزداید.

    در این راستا اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس نقش محوری را در میان دستگاههای متولی برای برگزاری این مراسم معنوی برعهده داشته است.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در این رابطه گفت:
    برای برگزاری مراسم پرفیض شب‌های قدر در بیش از ۵ هزار مسجد و حسینیه استان هماهنگی‌ها به عمل آمده و خوشبختانه استقبال مردم متدین فارس از این مراسم معنوی مایه فخر و مباهات است.
    حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی با اشاره به این مراسم که با قرائت قرآن، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و دعای جوشن کبیر همراه است اظهار داشت:
    سازمان تبلیغات اسلامی سعی داشته تا با اعزام بیش از ۳ هزار مبلغ در سطح استان، روزه‌داران را در این شب ها با فرصت های معنوی این ایام بهره مند سازند.
    مهرابی در پایان گفت: سعی شده این مراسم فرهنگی مذهبی امسال نیز باشکوه‌تر از سال های گذشته برگزار شود و نیاز معنوی نسل جوان را برطرف کند.